Hvor mange giver/ ikke I julegave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2015

Fremad

Min søster, hendes kæreste og 2 børn.

mine 2 børn.

mine 2 brødre, 

Nogle gange kæresten

dog skal det tilføjes at det ikke er mig der giver eller får det er ungerne der får og giver i familien 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2015

Sprit25

Herhjemme er det

2*forældre

2*bror med koner

4*små fætter/kusinee

1*bedsteforældre

2* moster

1*kusine

ogaå giver vores datter en lille ting til de nærmeste. 

Anmeld Citér

4. november 2015

MorTil3+

Vi giver vores børn for ca 1000kr hver, så giver vi fætre/kusiner for ca 200 hver. Vi plejer at købe et weekendophold til os selv. Og så giver ungerne en hjemmelavet gave plus billeder til bedsteforældre og oldeforældre. Vores søskende og vores forældres søskende for et billede af ungerne.

Anmeld Citér

4. november 2015

De3Guldklumper

Her er vi 5 i husstanden 

udover det giver vi til 

3x onkel

2x moster

mormor og morfar

farmor og farfar

1 oldemor

3x påhæng. 

Vi giver for det vi har råd til - dog går vi ofte sammen så bliver der til mere eller en lidt dyre gave selvom vi går sammen er det ikke sikkert vi smider samme beløb i puljen. 

Jeg synes det er dejligt med ønskesedler og ser det ikke som bestillingslister - men jeg er heller ikke opdraget til at blive fornærmet hvis jeg får noget som ikke står på min ønskeseddel og den lære mine børn også - de får f.eks ikke altid for samme beløb men noget de ønsker sig højt og så kan den ene gave koste 150kr mens den anden koster 1500kr. 

Anmeld Citér

7. november 2015

tullemortilsnart2

Vi giver kun til vores dreng. (3000+)

bedsteforældre, oldeforældre, tanter og onkler får lidt fra vores søn.

giver og modtager ikke af de voksene i familien (vi er de eneste med børn pt) synes det er børnenes fest og synes at det er et værre gavebytteri.. men det er vel op til folks selv hvad de gør og sys  mig og kæresten tager ud og spiser istedet for at give gave til hinaden. det gør vi kun til fødselsdage.

Anmeld Citér

7. november 2015

Mettefpigen

Her giver vi gaver til børn indtil de tjener deres egne penge og ellers aftaler vi det indbyrdes ☺

Jeg giver gaver til: min søn, mor, far, fars eks, lillesøster og fætters 3 unger.

Jeg køber for det jeg har penge til. Min søster får for Ca 750 kr da jeg har købt koncert billetter til hende, min far får for 130 da jeg har købt parfume og en kogebog. Af de tre unger får den ene fora 350 og en anden for 600. Men det er noget de ønsker og den ene ønsker værktøj og den anden Frost, og Frost er dyrere end værktøj ��

Anmeld Citér

7. november 2015

Anonym

32 mennesker  sparre op fra januar hvert år vores søn får for 800, de resterende for 200-250 hver. Og børnene 350 (17 børn) 

Anmeld Citér

7. november 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi giver til 11. Og så også til hinanden og vores børn. Så 15 gaver i alt. 

Jeg kan godt lide der er ønskeliste, men ser jeg noget jeg ved modtageren vil blive for som ikke er på ønskelisten, så køber jeg det alligevel

Vi har ingen regler - det er både voksne og børn der får. Der er heller ikke regler ift. beløb. Man giver det man har lyst og råd til 

Anmeld Citér

7. november 2015

serinasmor

Har lige talt sammen på det ... Vi skal give 17 julegaver væk i år -altså til 17 personer .... Nogle slås måske sammen og nogle får måske mere end én gave ... Nogle skal nok have noget hjemmelavet af den 5årige oven i hatten..

- og hertil kommer gaver til hinanden og vores datter  

Anmeld Citér

7. november 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil
libramarie12 skriver:

Hej ��������

Hvor mange julegaver giver i og til hvem?

Hvor meget giver i for? 

Har i nogle regler for at give/ikke altså noget med 18 år eller når i slev får børn giver i ikke til den voksnene ovs. Ovs. ? 

Og hvordan har i det med ønskelist ? 

Jeg har bruge for lidt inspiration til vi kan gør det lidt anderledes 

I vores familie giver vi almindeligvis kun til børnene. Jeg har nogle år også givet til voksne, men ikke fået nogle igen. Havde bare råd og elsker at købe gaver hvis man finder noget der lige præcis passer til en bestemt person. Sommetider har jeg givet til alle voksne og sommetider kun een som bare skulle have fordi min  ene bror har også gjort det samme et par år. I år giver jeg, pga. Sparetider, kun til min mindreårige nevø og niece samt mine to børn og mand. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.