Hej alle tvillingeforældre
Min mand og jeg skal have tvillinger, og derfor skal vi have fundet ud af, hvilken barnevogn/barnevogne/kombivogn vi skal have, og vi synes virkelig, at det er svært at finde ud af!
Inden vi fandt ud af, at vi venter tvillinger var det bestemt, at vi skulle have en Odder Zip, men der kan de jo ikke begge være i
Så nu er vi helt på bar bund.
Jeg har længe set Odder som den eneste mulighed, og de laver jo også en tvillingebarnevogn, men både i Ønskebørn og Babysam har vi fået samme besked: Køb en kombivogn i stedet, for en tvillingebarnevogn er alt for stor og klodset, og umulig at have med nogen steder.
Vi synes bare ikke der er en løsning, som passer perfekt til os. Vi vil rigtig gerne, at de kan sove til middag ude på terrassen til de er i hvert fald 2 år, men samtidig bor vi på 1. sal, så vi skal også tænke på at den skal slæbes op og ned af trappen hver dag.
Det vi overvejer er:
1. Kombivogn (Emaljunga Double Viking), som de kan sove i sammen, mens de er helt små, og så bruge den som klapvogn efter de første måneder + to gamle enkelte barnevogne, hvor de skal sove til middag i, når de vokser ud af liften i kombivognen.
2. En tvillingevogn (Odder Twin), som vi håber på, at de vil sove i sammen til de er et par år.
3. To enkelte vogne, hvilket vil betyde, at vi sparer penge på kombivognen, men tilgengæld kan de få to bedre enkeltvogn, som de skal sove til middag i længe. Dette vil dog betyde, at jeg ikke vil kunne køre en tur med barnevognen med dem alene. Dog vil vi købe en billigere dobbeltklapvogn, når de bliver lidt større.
Ups, det blev noget langt, men jeg håber, at i vil fortælle, hvilken løsning i valgte og om i var glade for det.
Derudover vil jeg blive meget glad, hvis i vil kommentere på de 3 muligheder, som vi har overvejet. Er det uholdbart ikke at have en vogn, hvor de begge kan være i? Har jeres kunne sove sammen eller har de vækket hinanden? Og sov de ret længe i liften til kombivognen (som efter min mening er mega lille)?
På forhånd tak! 

Jeg har godt nok været mange mange vogne igennem, og smidt ret mange penge ud a vinduet 
jeg startede med en alm barnevogn, da lillebror kom var det en tvillingebarnevogn, den er stor, voldsom og fylder... Jeg har haft en ABC zoom, den er for lang, og jeg ku ikk li a kører over sidegader med den (man ka ikk se oppe foran om der kommer biler hvis du forstår :p) så havde jeg en teutonia (min farvorit!!!) den blev stjålet, så købte jeg en mikado (som jeg har nu) hvis jeg ku starte helt forfra havde jeg købt en fed kombi, med klapvognsdele til selvfølgelig.. Den der boogaboo .. Også to sove barnevogne, måske brugte... Der kan være lifte i både teutoniaen, ABC'en fulgte der lifte med, og i mikadoen er der også lifte med..