Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lige med ting alla det her hvor det er rester der er priserne også derefter, alla bukser 40 kr, kjole 50-60 kr. For mig er det ikke for at tjene, men ikke spilde stof, hygge og så få lidt af materiale prisen hjem. Tror alle jeg ville købe materiale og sy bare for at sælge for så ville det blive dyrere, men her har jeg fået gaver, bukser til eget barn og ville så egentlig bare få er tilskud hjem
Lige med ting alla det her hvor det er rester der er priserne også derefter, alla bukser 40 kr, kjole 50-60 kr. For mig er det ikke for at tjene, men ikke spilde stof, hygge og så få lidt af materiale prisen hjem.
Tror alle jeg ville købe materiale og sy bare for at sælge for så ville det blive dyrere, men her har jeg fået gaver, bukser til eget barn og ville så egentlig bare få er tilskud hjem
de priser skal du nok få det solgt for. Det er nogle super fine ting du har lavet.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hannetheis skriver: de priser skal du nok få det solgt for. Det er nogle super fine ting du har lavet.
jeg kunne da helt sikkert godt se min lille pige i det
DET er en meget flot pris. Det ville jeg bestemt købe. Selv bruger jeg facebook til salg og køb.
lineog4 skriver: har fået et af mine syflip både fordi den mindste mangler bukser, der skulle laves gave men også fordi det at sy for mig er terapeutisk, hvor andre mediterer så syer jeg men men når jeg syer ender jeg altid med små rester og jeg er ved at drukne i rester, en gang om året plejer at sortere og give oceaner væk. Men nu fandt jeg på at klippe et par baby ting med når nu jeg alligevel havde stoffet fremme - det betyder nu ikke bunker af rester men kan jo ende med bunker af babytøj. Så jeg tænkte jeg ville prøve at sælge det, bare for en pris så jeg fik en del af materialets pris hjem igen. Men hvor og hvordan gør man dog det, og kan det overhovedet sælges når priserne er små? Og når det kun er i perioder der ryger noget til salg osv. Her lidt af det resterne blev til:
har fået et af mine syflip både fordi den mindste mangler bukser, der skulle laves gave men også fordi det at sy for mig er terapeutisk, hvor andre mediterer så syer jeg
men men når jeg syer ender jeg altid med små rester og jeg er ved at drukne i rester, en gang om året plejer at sortere og give oceaner væk. Men nu fandt jeg på at klippe et par baby ting med når nu jeg alligevel havde stoffet fremme - det betyder nu ikke bunker af rester men kan jo ende med bunker af babytøj. Så jeg tænkte jeg ville prøve at sælge det, bare for en pris så jeg fik en del af materialets pris hjem igen. Men hvor og hvordan gør man dog det, og kan det overhovedet sælges når priserne er små? Og når det kun er i perioder der ryger noget til salg osv.
Her lidt af det resterne blev til:
Hvis du kommer til at hyggesy i pige str 4-5 år er jeg en sikker aftager
Fede bukser!!!
de nederst blå med firkløver på
hvad er størrelse og pris på dem?
På trendsales.dk evt.?
Det er virkelig fint.. Hvis du tilfældigvis har noget baby tøj til dreng fra str 74 og op eller pige tøj str 4 år og op.. Må du endelig sige til
Hvor ville jeg dog ønske jeg havde en lille baby der kunne passe det fine tøj du syr
Jeg ELSKER hjemmelavet tøj både i stof og garn
Men mine drenge på 4 og 9 år kan desværre ikke passe de små str
Jeg vil gerne købe de to par pigebukser, hvis du vil sende dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128