Hvor og hvad kan sælges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.845 visninger
18 svar
8 synes godt om
3. november 2015

lineog4

har fået et af mine syflip både fordi den mindste mangler bukser, der skulle laves gave men også fordi det at sy for mig er terapeutisk, hvor andre mediterer så syer jeg 

men men når jeg syer ender jeg altid med små rester og jeg er ved at drukne i rester, en gang om året plejer at sortere og give oceaner væk. Men nu fandt jeg på at klippe et par baby ting med når nu jeg alligevel havde stoffet fremme - det betyder nu ikke bunker af rester men kan jo ende med bunker af babytøj. Så jeg tænkte jeg ville prøve at sælge det, bare for en pris så jeg fik en del af materialets pris hjem igen. Men hvor og hvordan gør man dog det, og kan det overhovedet sælges når priserne er små? Og når det kun er i perioder der ryger noget til salg osv. 

Her lidt af det resterne blev til:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2015

alenemor42

Ej hvor fint 

Facebook salgsgrupper i dit område ville jeg foreslå

Anmeld Citér

3. november 2015

lineog4

alenemor42 skriver:

Ej hvor fint 

Facebook salgsgrupper i dit område ville jeg foreslå

Ej det havde jeg slet ikke tænkt på selvom jeg er medlem af er par stykker - tak

Anmeld Citér

3. november 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
lineog4 skriver:

har fået et af mine syflip både fordi den mindste mangler bukser, der skulle laves gave men også fordi det at sy for mig er terapeutisk, hvor andre mediterer så syer jeg 

men men når jeg syer ender jeg altid med små rester og jeg er ved at drukne i rester, en gang om året plejer at sortere og give oceaner væk. Men nu fandt jeg på at klippe et par baby ting med når nu jeg alligevel havde stoffet fremme - det betyder nu ikke bunker af rester men kan jo ende med bunker af babytøj. Så jeg tænkte jeg ville prøve at sælge det, bare for en pris så jeg fik en del af materialets pris hjem igen. Men hvor og hvordan gør man dog det, og kan det overhovedet sælges når priserne er små? Og når det kun er i perioder der ryger noget til salg osv. 

Her lidt af det resterne blev til:

hvad tænker du af priser. Syntes nemlig man ser mange steder hvor der sælges hjemmesyet tøj at priserne er høje og det tror jeg meget du skal have med i overvejelserne.

Anmeld Citér

3. november 2015

lineog4

hvad tænker du af priser. Syntes nemlig man ser mange steder hvor der sælges hjemmesyet tøj at priserne er høje og det tror jeg meget du skal have med i overvejelserne.

Lige med ting alla det her hvor det er rester der er priserne også derefter, alla bukser 40 kr, kjole 50-60 kr. For mig er det ikke for at tjene, men ikke spilde stof, hygge og så få lidt af materiale prisen hjem.

Tror alle jeg ville købe materiale og sy bare for at sælge for så ville det blive dyrere, men her har jeg fået gaver, bukser til eget barn og ville så egentlig bare få er tilskud hjem 

Anmeld Citér

3. november 2015

alenemor42

lineog4 skriver:

Ej det havde jeg slet ikke tænkt på selvom jeg er medlem af er par stykker - tak

Jeg ville klart købe dem hvis de var i "mine"salgsgrupper .... jeg elsker hjemmesyet/hjemmelavede ting og tøj

Min fedeberg er dog nok for stor til lige dem der 

Anmeld Citér

3. november 2015

alenemor42

lineog4 skriver:

Lige med ting alla det her hvor det er rester der er priserne også derefter, alla bukser 40 kr, kjole 50-60 kr. For mig er det ikke for at tjene, men ikke spilde stof, hygge og så få lidt af materiale prisen hjem.

Tror alle jeg ville købe materiale og sy bare for at sælge for så ville det blive dyrere, men her har jeg fået gaver, bukser til eget barn og ville så egentlig bare få er tilskud hjem 

Det syntes jeg næsten er for billigt.

75 kr. For bukser og det samme for kjolen.

Det gav jeg gerne da !

Anmeld Citér

3. november 2015

modesty

lineog4 skriver:

Du kan helt sikkert sælge det på trendsales eller dba.dk til de priser. 

Anmeld Citér

3. november 2015

Kay

denne Facebook side tænker jeg ville være Du godt bud 

Du har vel ikke lavet noget i størrelse 80? Så vil jeg da måske gerne købe noget 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. november 2015

fotojohn

Kay skriver:

denne Facebook side tænker jeg ville være Du godt bud 

Du har vel ikke lavet noget i størrelse 80? Så vil jeg da måske gerne købe noget 

Flot arbejde

M.v.h.

www.fotojohn.dk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.