Hvad giver i jeres mand / Kæreste i julegave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2015

Zelinasmor

Mom skriver:

Jeg ved det ikke endnu, så skal lige søge nettet tyndt, men ved det findes

Hvis du søger på eBay under cover og så navnet på telefonen får du sådan et cover til alt mellem 20 og 50kr 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2015

Tillesen

skriv hvis i finder noget spændende 

Anmeld Citér

22. november 2015

Moster20

Min ønsker sig ikke noget, så jeg har købt ham tøj 

en "skovhugger"skjorte, en tynd grå trøje (til at have udenpå skjorten) og en t-shirt!

så på mandag får han en øl julekalender (24 forskellige slags øl i en kasse) 

btw, læste lige nogle kommentare om iphone covers fra ebay - det kan jeg ikke anbefale! Hvis du skal have et "blødt" cover, hvor man kan putte kort i, så er det lorte kvalitet (prisen siger en del)!!!! I hvert fald efter min erfaring 

Anmeld Citér

22. november 2015

Risse

Tillesen skriver:

Mangler lidt input til hvad årets julegave 2015 er ? 

Han manglede nogle pullovers som ikke var for tykke, men stadig var lidt varme, så han får 3 lækre stykker fra Magasin lidt kedeligt... så har også lavet en ret omstændig juleoverraskelse, som består af en sok, hvor der hver dag ligger en gave eller et kort med en oplevelse der til sammen skal få ham i julestemning, hvilket er lidt af en opgave! 

Anmeld Citér

22. november 2015

EAF

Tillesen skriver:

Min gave til min mand er meget specifik. Han er vild med Liverpool, så jeg har bestilt en rød hoodie hvorpå der står skrevet at det kan godt være han er bosiddende i Danmark, men Liverpool er hans yndlingshold, på engelsk selvf. Groft oversat. Husker det ikke ordret. Jeg bestilte den i oktober og har modtaget den her i november, så den er klar. 

Anmeld Citér

22. november 2015

Mom

Profilbillede for Mom
familydreamer skriver:

Min ønsker sig ikke noget, så jeg har købt ham tøj 

en "skovhugger"skjorte, en tynd grå trøje (til at have udenpå skjorten) og en t-shirt!

så på mandag får han en øl julekalender (24 forskellige slags øl i en kasse) 

btw, læste lige nogle kommentare om iphone covers fra ebay - det kan jeg ikke anbefale! Hvis du skal have et "blødt" cover, hvor man kan putte kort i, så er det lorte kvalitet (prisen siger en del)!!!! I hvert fald efter min erfaring 

Jeg endte med at købe et cover (stift) i en butik. Der kostede små 250 kr. Men så er det også god kvalitet

Anmeld Citér

22. november 2015

Benjamins'mor

Tillesen skriver:

Børnene giver ham en t-shirt hvor vi har sat strygemærker på, så der er et supermand logo og så står der far nedeunder. 

Indtil videre har jeg selv købt en slipse nål, ellers er jeg helt blank. 

Anmeld Citér

22. november 2015

MorTil3+

Mom skriver:

Jeg ved det ikke endnu, så skal lige søge nettet tyndt, men ved det findes

Jeg plejer at købe dem i glitter, der har de i mange farver og til forskellige tlf. 

Anmeld Citér

22. november 2015

Troldemommi

Min mand har kun to ønsker, nye undertrøjer og en powerbank, så selvom vi vil spare i denne jul pga flytning i oktober tror jeg hans ønsker går i opfyldelse  

Anmeld Citér

22. november 2015

Tillesen

Ja, Troldemommi det er da nemmere end nemt :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.