Hvad giver i jeres mand / Kæreste i julegave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2015

Tillesen

Tak for de mange svar. Det er godt input. tænkte netop at købe gaver nu hvor der stadig kan være tilbud mange steder. Fandt lidt input her:  http://morefews.dk/2015/08/21/aarets-julegave-til-ham-2015/ hvor der er forskellige tips til gaver også. Synes også godt om tanken om at spare penge op til rejse istedet... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2015

Tillesen

Er der nogen der ved om man kan give et abonnement til Spotify som gave ?

Anmeld Citér

4. november 2015

Mynewlife

Tillesen skriver:

Er der nogen der ved om man kan give et abonnement til Spotify som gave ?

Du kan fx. i vores bilka købe sådan et kort til spotify. Helt op til 12 måneder mener jeg faktisk.. :-) Så står der en kode bagpå man bare skal taste ind :-) Eller noget i den stil :p 

Anmeld Citér

4. november 2015

Kay

Jeg tænker jeg giver min mand en Date

hvor ungerne er passet vi skal ud og spise og så ind og se standup og så måske lidt og drikke til 

Anmeld Citér

4. november 2015

2babygirls

Tillesen skriver:

Hvad giver i jeres mand / Kæreste i julegave ?

Mangler lidt input til hvad årets julegave 2015 er ? 

Vi har været så praktiske at give hinanden en ny stor topmadras i lækker kvalitet.

Men overvejer et gavekort til massage eller en anden lille ting.

Anmeld Citér

5. november 2015

dortehansen

Min kæreste er virkelig svær at købe julegave til. Han ønsker sig nemlig ikke rigtig noget specifikt. Jeg elsker ellers julen og at købe julegaver  Så jeg har faktisk overvejet at give ham et gavekort fra brandtsgavekort.dk. Min veninde gav det til hendes kæreste i fødselsdagsgave, og han blev virkelig glad! Det går til alle mulige lækre webshops, så kan han jo selv vælge, hvad det præcist skal være 

Anmeld Citér

5. november 2015

Tillesen

fandt også denne side som også er fin inspiration 

Anmeld Citér

8. november 2015

Tillesen

hvilket beløb giver i gaver for ? cirka ?

Anmeld Citér

8. november 2015

Lunae

Jeg har købt billetter til Turboweekend akustisk koncert - vi nyder at tage til musikoplevelser, så det tænker jeg blir et hit! Vi går ud og spiser inden og ungerne kommer på overnatning hos mormor!

gad også godt give ham et Daniel Wellington ur, men nu ser vi lige hvordan finanserne ser ud, når vi nærmer os julen

Anmeld Citér

19. november 2015

Tillesen

Lyder fint 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.