julegaver - buget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2015

Carina:-)

Anja82 skriver:

Det kan jeg selvfølgelig godt se  der er en logik ved alt når man lige får sat perspektiv på 

Ja og så ved de store også godt at det samme jo gælder for de små når de bliver 18  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min mor, min søster og svoger får for ca 500 kr.

Kærsten får for det jeg lige finder, som passertil ham.

Vores unger får for 500-700 kr af os.

I kærstens familie gir de for 250 til søskende og nevøer/niecer. Vh stine

Anmeld Citér

3. november 2015

Tiggi

Da jeg startede med at læse tråden tænkte jeg ja vi giver da for +÷200 kr til alle og 500 til hinanden  (plejede begge at være på SU) 

Men ja tror grænsen er noget mere flydende.

Giver for 150-250 kr til mine fætre og kusine

Min mands brødre for for +200 (hvis det helt rigtige koster 400 er det bare sådan det er)

Min far plejede at få for måske 200 kr. Men nu er min farmor og farfar døde så er kun os som giver ham gaver nu så må nok give ham lidt flere pakker :-) 

Mormor og morfar får måske for 100 kr hver. (Min morfar vil ikke have gaver så f.eks. til hans fødselsdag fik han en flaske portvin vi havde stående og nogle suduko bøger til 10 kr) 

End tid videre har vi købt for 500 kr til vores datter, og gætter på 200-300 kr endnu. (Købt for 50 kr.  Til katten :-)) 

Så ja svinger vidst lidt

Anmeld Citér

3. november 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vi har valgt kun at give dem under 18 år gaver...

Og så må de, som lyster give gaver til de voksne..

Vi har ikke rigtigt noget beløb...

Hvis vi skal give alle, så løber det op i et sindssygt beløb, som vi ikke har råd til... Vi er ret mange i min familie og min mands...

Ærligt: Jeg er træt af gaveræs... Så det er dejligt, at vi i år kun giver børnene, så kan man fokusere på dem.. 

For mig er det mere samværet og det at hygge sig, som gælder...

Jeg er fuldstændig ligeglad med at få en gave, og jeg fik heller ingen sidste år (Jeg havde selv valgt det fra)

Anmeld Citér

3. november 2015

Tillesen

Vi er gået over til at julegaver til børn får højest prioritet og de voksne praktisk talt næsten ikke får noget længere. 

Stod det til mig så rejste vi på ferie i juklen hvert år og så var det kun børnene der fik gaver ! Men der er mange traditioner og mange mennesker at tage hensyn til.

Er i øvrigt modstander af at man har fast beløb at give for.....så kan man jo lige så godt købe sin gave selv 

Anmeld Citér

3. november 2015

Bshizzle

Både og... 

Vi har et buget som hedder mellem 200-300 pr barn. 

Vores børn har vi ingen fast pris på, da de får hvad de har brug for  

Hvert år må jeg minde min kæreste om, at vi ikke skal give hinanden gave.. Men altid ligger der en gave under Juletræet  (Vi kan ik la vær jo)  

Men for mig handler Julen om at glæde børnene og bare se dem med deres smil på  

Anmeld Citér

3. november 2015

B&J

Min 300 og op til 1500kr 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.