Manden der har alt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2015

EnGodMor

2babygirls skriver:

Hvor køber man arbejdslyst 

Ved jeg ikke lige. 

Arbejdslyst = arbejdslys. 

Kunne ikke få rettet det efter jeg opdagede fejlen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2015

EnGodMor

EnGodMor skriver:

Ting til computeren - fx mus. Hovedtelefoner.  Højtaler

Værktøj -fx bordmaskine. Vinkelsliber. Skruetrækker. Hammer. Sømpistol. Kompressor. Donkraft. Arbejdslyst. Værktøjskassen.  Stiksav. 

Tøj - fx bukser. Bluser. Skjorter. Sweeter.  Arbejdsbukser.  

Ting til bilen - fx vaskeskind. Svamp. Isskraber. Måtter. Sædernes.  Fælgerens. Bil sæbe.  Bil børste.  Poleringsmiddel. 

Barbermaskine. Parafume. Sko. Stormlighter. Ur. Nøgleringe med billedegravering. Playstionspil. Computerspil. Jakke. Dyne. Livrem. Slips. Halskæde. Metaletui pung. Elektrisk p skive til bilen. USB stik.  Mobil lader til bilen. Badevægt. Skæg trimmer.  Næsehorn trimmer.  Kontorstol. Stegetermometer. Solbriller. Hårtrimmer. Hængekøje. Pung. Hukommelseskort. Cape.  Lommekniv.  OSV

Sikkert masser af andre stavefejl, men bordmaskine = boremaskine

Anmeld Citér

31. oktober 2015

modesty

PernilleToustrup skriver:

Hej med jer.

Nu hvor vi går julen i møde, er jeg begyndt at spekulerer på hvad man giver til manden der simpelthen har alt og ikke ønsker sig noget?

Plejer at give sokker og underbukser, men det er ved at springe ud af hans skab nu, så må finde på noget andet

Hvad giver i til jeres mænd? Eller har i nogen gode hjemmesider man kan få ideer fra?

Jeg ville give en oplevelse af en art - alt efter hvad han kan lide og hvad din pengepung kan holde til. Et spa-ophold, kro-ophold, Tivoli-tur, middag på en god restaurant med efterfølgende massage derhjemme bagefter. O.s.v.

Jeg gav engang min mand et blowjob-klippekort med 10 klip. Det faldt i ret god jord.

Anmeld Citér

9. november 2015

PernilleToustrup

modesty skriver:

Jeg ville give en oplevelse af en art - alt efter hvad han kan lide og hvad din pengepung kan holde til. Et spa-ophold, kro-ophold, Tivoli-tur, middag på en god restaurant med efterfølgende massage derhjemme bagefter. O.s.v.

Jeg gav engang min mand et blowjob-klippekort med 10 klip. Det faldt i ret god jord.

Sikke nogle gode ideer, og specielt det med blowjob kortet 
Har du selv lavet det, eller kan man købe det et sted?

Sådan et måtte han da egentlig også gerne give til mig  hahaha.

Men tak, nu er der da lidt at tænke over.

Anmeld Citér

9. november 2015

PernilleToustrup

EnGodMor skriver:

Ting til computeren - fx mus. Hovedtelefoner.  Højtaler

Værktøj -fx bordmaskine. Vinkelsliber. Skruetrækker. Hammer. Sømpistol. Kompressor. Donkraft. Arbejdslyst. Værktøjskassen.  Stiksav. 

Tøj - fx bukser. Bluser. Skjorter. Sweeter.  Arbejdsbukser.  

Ting til bilen - fx vaskeskind. Svamp. Isskraber. Måtter. Sædernes.  Fælgerens. Bil sæbe.  Bil børste.  Poleringsmiddel. 

Barbermaskine. Parafume. Sko. Stormlighter. Ur. Nøgleringe med billedegravering. Playstionspil. Computerspil. Jakke. Dyne. Livrem. Slips. Halskæde. Metaletui pung. Elektrisk p skive til bilen. USB stik.  Mobil lader til bilen. Badevægt. Skæg trimmer.  Næsehorn trimmer.  Kontorstol. Stegetermometer. Solbriller. Hårtrimmer. Hængekøje. Pung. Hukommelseskort. Cape.  Lommekniv.  OSV

Tak for svar, det var en masse gode ideer

Jeg vil gå i tænkeboks

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.