Manden der har alt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.673 visninger
14 svar
5 synes godt om
28. oktober 2015

PernilleToustrup

Hej med jer.

Nu hvor vi går julen i møde, er jeg begyndt at spekulerer på hvad man giver til manden der simpelthen har alt og ikke ønsker sig noget?

Plejer at give sokker og underbukser, men det er ved at springe ud af hans skab nu, så må finde på noget andet

Hvad giver i til jeres mænd? Eller har i nogen gode hjemmesider man kan få ideer fra?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2015

Skouboe

PernilleToustrup skriver:

Hej med jer.

Nu hvor vi går julen i møde, er jeg begyndt at spekulerer på hvad man giver til manden der simpelthen har alt og ikke ønsker sig noget?

Plejer at give sokker og underbukser, men det er ved at springe ud af hans skab nu, så må finde på noget andet

Hvad giver i til jeres mænd? Eller har i nogen gode hjemmesider man kan få ideer fra?

https://www.coolshop.dk/ 

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Mamalou

Hvad med en smartbox? De har alt muligt, alt fra ølsmagning til storby ferie 

Anmeld Citér

28. oktober 2015

ll.andersen

Han får en ps4 af mig og en bobles af ungerne (intern joke)  

Anmeld Citér

28. oktober 2015

PernilleToustrup

Tak for jeres gode forslag

En ps4 får jeg ikke lige råd til at give ham desværre  
Men nu har jeg da i hvert fald fået ideer til noget.

Anmeld Citér

30. oktober 2015

2babygirls

PernilleToustrup skriver:

Hej med jer.

Min mand har fået en ny boremaskine. Hans var fra hans læretid, så nu skulle han have en smart lille en. og han blev vildt glad(kom til at give den med det samme jeg havde købt den)

Anmeld Citér

30. oktober 2015

Tip!

Min kæreste har fødselsdag her sidst i november og i fødselsdags gave får han en køretur i en Lotus.. Han er typen der køber det han vil have, så han ønsker sig som sådan intet.. Men en tur i en fed bil, det køber han ikke lige til sig selv 

Anmeld Citér

30. oktober 2015

EnGodMor

Ting til computeren - fx mus. Hovedtelefoner.  Højtaler

Værktøj -fx bordmaskine. Vinkelsliber. Skruetrækker. Hammer. Sømpistol. Kompressor. Donkraft. Arbejdslyst. Værktøjskassen.  Stiksav. 

Tøj - fx bukser. Bluser. Skjorter. Sweeter.  Arbejdsbukser.  

Ting til bilen - fx vaskeskind. Svamp. Isskraber. Måtter. Sædernes.  Fælgerens. Bil sæbe.  Bil børste.  Poleringsmiddel. 

Barbermaskine. Parafume. Sko. Stormlighter. Ur. Nøgleringe med billedegravering. Playstionspil. Computerspil. Jakke. Dyne. Livrem. Slips. Halskæde. Metaletui pung. Elektrisk p skive til bilen. USB stik.  Mobil lader til bilen. Badevægt. Skæg trimmer.  Næsehorn trimmer.  Kontorstol. Stegetermometer. Solbriller. Hårtrimmer. Hængekøje. Pung. Hukommelseskort. Cape.  Lommekniv.  OSV

Anmeld Citér

31. oktober 2015

2babygirls

EnGodMor skriver:

Ting til computeren - fx mus. Hovedtelefoner.  Højtaler

Værktøj -fx bordmaskine. Vinkelsliber. Skruetrækker. Hammer. Sømpistol. Kompressor. Donkraft. Arbejdslyst. Værktøjskassen.  Stiksav. 

Tøj - fx bukser. Bluser. Skjorter. Sweeter.  Arbejdsbukser.  

Ting til bilen - fx vaskeskind. Svamp. Isskraber. Måtter. Sædernes.  Fælgerens. Bil sæbe.  Bil børste.  Poleringsmiddel. 

Barbermaskine. Parafume. Sko. Stormlighter. Ur. Nøgleringe med billedegravering. Playstionspil. Computerspil. Jakke. Dyne. Livrem. Slips. Halskæde. Metaletui pung. Elektrisk p skive til bilen. USB stik.  Mobil lader til bilen. Badevægt. Skæg trimmer.  Næsehorn trimmer.  Kontorstol. Stegetermometer. Solbriller. Hårtrimmer. Hængekøje. Pung. Hukommelseskort. Cape.  Lommekniv.  OSV

Hvor køber man arbejdslyst 

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvad med smykker ? Min mand elsker sølv smykker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.