Hvad skal der ske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2015

Lotus86

MediaAnarchy skriver:

Lækkert at spidserne er væk - hvis du vil have styling ideer til den længde hår, er frisøren Anhcotran på instagram rigtig god til at lave lange pager med liv i  

Jeg har ca samme længde, og jeg plejer bare at lave lidt bølger med et glattejern og så "fluffe" det op med tør-shampoo og få nogle af bølgerne mere definerede med saltvands spray.

Billedeksempel fra Anhcotran 

Hvordan laver du den slags bølger med glattejern? Ser super godt ud. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2015

MediaAnarchy

Lotus86 skriver:

Hvordan laver du den slags bølger med glattejern? Ser super godt ud. 

Åh det er svært at forklare. Jeg tager en mindre sektion af gangen, sætter glattejernet helt oppe ved roden og drejer krøllejernet om sig selv i mens jeg kærer det ned håret. Så stopper jeg inden jeg når let ud til spidserne, så spidserne stadig er glatte. Måske kan man finde nogle forklaringer på youtube, hvis man søger på "beachy waves with straigtner" eller lignende

Anmeld Citér

16. november 2015

Lotus86

MediaAnarchy skriver:

Åh det er svært at forklare. Jeg tager en mindre sektion af gangen, sætter glattejernet helt oppe ved roden og drejer krøllejernet om sig selv i mens jeg kærer det ned håret. Så stopper jeg inden jeg når let ud til spidserne, så spidserne stadig er glatte. Måske kan man finde nogle forklaringer på youtube, hvis man søger på "beachy waves with straigtner" eller lignende

Synes det gav meget god mening - tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.