Hvad skal der ske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.694 visninger
12 svar
13 synes godt om
26. oktober 2015

Benjamins'mor

Siden november 2014 har jeg været i gang med at gro mit hår ud, da det var helt ødelagt og bogstaveligttalt ikke kunne tage i mod farve længere. Det er groet et godt stykke ud og for en måned siden fik jeg klippet 20 cm af, men det er allerede vokset ud igen. 

Men mit hår ser bare så kedeligt ud, i sær når jeg har den kæmpet udgroning og den lidt underlige farve i spidserne. 

Så har i nogen forslag til hvad der skal ske med mit hår for at pifte det lidt op? 

Har det som regel bare oppe i en hestehale. 

Lige 2 billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2015

Mom2Two

Benjamins'mor skriver:

Siden november 2014 har jeg været i gang med at gro mit hår ud, da det var helt ødelagt og bogstaveligttalt ikke kunne tage i mod farve længere. Det er groet et godt stykke ud og for en måned siden fik jeg klippet 20 cm af, men det er allerede vokset ud igen. 

Men mit hår ser bare så kedeligt ud, i sær når jeg har den kæmpet udgroning og den lidt underlige farve i spidserne. 

Så har i nogen forslag til hvad der skal ske med mit hår for at pifte det lidt op? 

Lige 2 billeder.

Jeg havde klippet etager og mere af længden, for spidserne ser lidt slidte ud 

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Benjamins'mor

Mom2Two skriver:

Jeg havde klippet etager og mere af længden, for spidserne ser lidt slidte ud 

Der blev klippet 20 cm af for en måned siden, fordi spidserne var slidte.

Anmeld Citér

26. oktober 2015

CarinaSB

Benjamins'mor skriver:

Lige 2 billeder.

måske få det farvet mørkt med lyse striber ... eller mørkt med røde striber :)

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Benjamins'mor

CarinaSB skriver:

måske få det farvet mørkt med lyse striber ... eller mørkt med røde striber :)

Det kan ikke tage i mod farve.  

Det er for ødelagt, selvfølgelig bortset fra udgroningen.

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg ville klippe en del mere af, ja faktisk stort alt det ødelagte hår. Måske kan du få en sød page. Det vokser jo ud igen!

Anmeld Citér

26. oktober 2015

CarinaSB

Benjamins'mor skriver:

Det kan ikke tage i mod farve.  

Det er for ødelagt, selvfølgelig bortset fra udgroningen.

Årh for den .. det havde jeg ikke lige set .. :) Men måske klippe det i en pæn page så :)

Anmeld Citér

14. november 2015

Benjamins'mor

Så fik jeg det klippet i dag, og ville lige vise det til jer.  

Anmeld Citér

14. november 2015

MediaAnarchy

Benjamins'mor skriver:

Så fik jeg det klippet i dag, og ville lige vise det til jer.  

Lækkert at spidserne er væk - hvis du vil have styling ideer til den længde hår, er frisøren Anhcotran på instagram rigtig god til at lave lange pager med liv i  

Jeg har ca samme længde, og jeg plejer bare at lave lidt bølger med et glattejern og så "fluffe" det op med tør-shampoo og få nogle af bølgerne mere definerede med saltvands spray.

Billedeksempel fra Anhcotran 

Anmeld Citér

14. november 2015

Benjamins'mor

MediaAnarchy skriver:

Lækkert at spidserne er væk - hvis du vil have styling ideer til den længde hår, er frisøren Anhcotran på instagram rigtig god til at lave lange pager med liv i  

Jeg har ca samme længde, og jeg plejer bare at lave lidt bølger med et glattejern og så "fluffe" det op med tør-shampoo og få nogle af bølgerne mere definerede med saltvands spray.

Billedeksempel fra Anhcotran 

Ham vil jeg da lige gå ind og følge. 

Har selv rigtigt mange bølger/krøller, har glattet hår på begge billeder.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.