Går dette an?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2015

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Synes nu egentlig idéen om afkrydsningsskemaet er sjov nok, men så er der detaljer jeg ville ændre som lidt formulering i sætningen "Har du/i lyst til at deltage...." Jeg ved det ikke, jeg læser det bare næsten som om at i skriver "ja vi holder lidt fest, men i behøver slet ikke komme hvis i har noget bedre at tage jer til..."  Og det samme med den med ønskerne, "der kommer en besked på Facebook...." Ja der ville jeg bare helt klart have skrevet noget andet....

Ahr på den måde  jamen det var mest tænkt fordi hvis vielsen skal foregå om formiddagen, så forventer jeg ikke at folk der har over en times kørsel vil deltage - så vil det blive en heldagsfest for dem, men skal tænke over det..

mht ønskesedlen, så er det fordi at vi i vores familier sender ønskesedler ud via fb og forlader beskeden igen - så kan folk melde ud hvad de køber og man slipper for at bytte gaver  har kigget på ønskesedler online, men synes ikke jeg kan finde nogle hbor man som gæst kan smide en kommentar om at det har man købt..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2015

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Synes den er god

Tak 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg forstår godt udformningen, når I vil undgå det sukkersøde og betone det uformelle. Måske et foto af jer og jeres børn vil give det personlige touch, som jeg synes mangler? 

Det kunne være - tænker også at der skal gøres mere, dette er blot udkast..

Anmeld Citér

25. oktober 2015

BigHope13

Anonym skriver:

Jeg har tidligere lavet en tråd herinde mht formulering, da vi har specifikke ønsker til vores bryllup - er dette helt hen i vejret eller humoristisk nok uden at blive pessimistisk?

Ville faktisk som gæst synes det var en super dejlig indbydelse, der ikke nogen tvivl om hvad i ønsker og ikke ønsker 

vi er alle forskellige og hvis i ønsker lidt andet end det traditionelle så synes jeg dette er en super god ide.

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Ville faktisk som gæst synes det var en super dejlig indbydelse, der ikke nogen tvivl om hvad i ønsker og ikke ønsker 

vi er alle forskellige og hvis i ønsker lidt andet end det traditionelle så synes jeg dette er en super god ide.

Fedt 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Christine

Anonym skriver:

Jeg har tidligere lavet en tråd herinde mht formulering, da vi har specifikke ønsker til vores bryllup - er dette helt hen i vejret eller humoristisk nok uden at blive pessimistisk?

Jeg synes den er rigtigt fin. Og garanteret meget "jer".

Vil dog lige gøre opmærksom på at der er "t" sidst i ordet "buffet" 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Jeg synes den er rigtigt fin. Og garanteret meget "jer".

Vil dog lige gøre opmærksom på at der er "t" sidst i ordet "buffet" 

Tak  det er prototypen, så går stavefejl og skæve kasser efter 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

CR

Anonym skriver:

Jeg synes den er rigtig sød.

Ikke noget som man ser normalt, men i har fået sat jeres eget præg på den. 

Jeg ville gå med den 

Rigtig godt bryllup til jer

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Anonym trådstarter

Jeg synes den er rigtig sød.

Ikke noget som man ser normalt, men i har fået sat jeres eget præg på den. 

Jeg ville gå med den 

Rigtig godt bryllup til jer

Tak  tror min svigerfamilie går helt i selvsving over den og vil finde det kedeligt/forkert/åndssvagt at vi fravælger ting..

Anmeld Citér

26. oktober 2015

CR

Anonym skriver:

Tak  tror min svigerfamilie går helt i selvsving over den og vil finde det kedeligt/forkert/åndssvagt at vi fravælger ting..

Det er jeres valg og jeres bryllup.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.