Billeder af mit vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2015

Fru Ebied

grinny skriver:

Det skal jeg 

Vi skal til infomøde i næste uge, regner med at jeg lige spørg om en kontrolvejning så vi kan få grønt lys 

Og hvor har du ret med hensyn til sukker.

Man er nødt til at holde sig 100 % fra det, ellers falder hammeren.

Jeg er et levende bevis

Jeg startede 22.06 og tabte mig 9,8 kilo på 2 mdr.

Så tog vi til Spanien og jeg faldt i sukkerfælden.

I mandags havde jeg taget over 4 af dem på igen!!

Jeg gik igang igen samme dag og holdt det indtil igår h or jeg mente lidt fredagsslik var på sin plads og vupti, idag har jeg fået is og 5 flødeboller.

Jeg er SÅ svag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2015

grinny

Fru Ebied skriver:

Og hvor har du ret med hensyn til sukker.

Man er nødt til at holde sig 100 % fra det, ellers falder hammeren.

Jeg er et levende bevis

Jeg startede 22.06 og tabte mig 9,8 kilo på 2 mdr.

Så tog vi til Spanien og jeg faldt i sukkerfælden.

I mandags havde jeg taget over 4 af dem på igen!!

Jeg gik igang igen samme dag og holdt det indtil igår h or jeg mente lidt fredagsslik var på sin plads og vupti, idag har jeg fået is og 5 flødeboller.

Jeg er SÅ svag.

Jeg bager mit eget brød og mine egne boller 100 % uden hvedemel 

Jeg var en rigtig sukkergris og cola, chokolade og kage var en del af min hverdag - derfor tør jeg ikke at tage en syndedag, for det er nemmere for mig helt at lade være 

Men det er hårdt, og når først målet er nået og barnet er født, så vil jeg "lære" at leve med sukker sådan at jeg godt kan tillade mig at være usund, uden at det behøver at være første valg 

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Mullesmith

grinny skriver:

Lidt billeder der viser min rejse med behandling. Fra 116,5 til 97,7 - og jeg er slet ikk færdig  Målet er 95 til behandlingsstart, men målet i det hele er meget længere nede, tager det dog i små skridt,små lige nu går jeg bare efter 95 kg 

Ser godt ud  jeg glæder mig sådan til jeg kan komme med på tabe sig vognen igen, er gravid nu uge 25 og vejer nu 108kg  Så har jeg allerede taget 17kg på. 

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Sophie90

grinny skriver:

Lidt billeder der viser min rejse med behandling. Fra 116,5 til 97,7 - og jeg er slet ikk færdig  Målet er 95 til behandlingsstart, men målet i det hele er meget længere nede, tager det dog i små skridt,små lige nu går jeg bare efter 95 kg 

Hvor er det sejt gået 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Fru Ebied

grinny skriver:

Jeg bager mit eget brød og mine egne boller 100 % uden hvedemel 

Jeg var en rigtig sukkergris og cola, chokolade og kage var en del af min hverdag - derfor tør jeg ikke at tage en syndedag, for det er nemmere for mig helt at lade være 

Men det er hårdt, og når først målet er nået og barnet er født, så vil jeg "lære" at leve med sukker sådan at jeg godt kan tillade mig at være usund, uden at det behøver at være første valg 

Er det muligt du vil sende opskrifter til min mail?

Jeg har nemlig PCO, så det er lige præcis hvedemelet der en "fanden" hos mig.

Min mail er : ane@has.dk

Det er naturligvis helt ok hvis ikke du har tid/lyst.

God dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.