Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Inger skriver: Det der er virkelig flot gået, sikken en forskel. Du er en sej kvinde, har dyb respekt for dig
Det der er virkelig flot gået, sikken en forskel. Du er en sej kvinde, har dyb respekt for dig
Tusind tusind tak...
Troede aldrig jeg ville komme så langt
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mami skriver: Hvor er du sej
Hvor er du sej
Tusind tak
Aggemusen skriver: WOW en lækker sild - du er bare alt for sej!! Har fulgt din historie fra sidelinien, og sjældent har jeg ønsket så højt for nogen, at lykken snart tilsmilede dem! Nu har den stork bare at tage sig sammen og flyve jeres vej - det fortjener I
WOW en lækker sild - du er bare alt for sej!! Har fulgt din historie fra sidelinien, og sjældent har jeg ønsket så højt for nogen, at lykken snart tilsmilede dem! Nu har den stork bare at tage sig sammen og flyve jeres vej - det fortjener I
Ja den må snart ramme Nakskov, men det er jo svært at finde udkantsdanmark
Christine skriver: Det er sejt!! Godt gået
Det er sejt!! Godt gået
grinny skriver: Tusind tusind tak... Troede aldrig jeg ville komme så langt
.....men NU skal du sku helt i mål, med en lækker lillebrøster til næste år... Hepper for vildt på dig
L-Mortil2 skriver: Du er da bare mega meget sej! Hvor er det bare godt gået!!!!!
Du er da bare mega meget sej! Hvor er det bare godt gået!!!!!
Kæmper også hårdt
elskeratværemor skriver: Stærkt gået Man kan se en stor forandring og du ser brand godt ud
Stærkt gået
Man kan se en stor forandring og du ser brand godt ud
Ja forandringen er godt nok blevet tydelig
MoarHvidovre skriver: Du er mega sej
Du er mega sej
Inger skriver: .....men NU skal du sku helt i mål, med en lækker lillebrøster til næste år... Hepper for vildt på dig
Det skal jeg
Vi skal til infomøde i næste uge, regner med at jeg lige spørg om en kontrolvejning så vi kan få grønt lys
grinny skriver: Jeg har droppet alt hvad der hedder sukker og stivelse, og det er virkelig alt. Har ikke synde-dage, for så falder man i. Det er hårdt i starten, men jeg har overhovedet ikke brug for eller lyst til sukker mere, og kan sagtens sidde og se på folk spiser usundt uden at få lyst til det. Jeg startede den 1/7 - blev dog gift den 1/8 og der tænkte jeg ikke lige så meget over det som jeg gør til hver dag Og selvfølgelig træning, træner 3-4 gange om ugen
Jeg har droppet alt hvad der hedder sukker og stivelse, og det er virkelig alt. Har ikke synde-dage, for så falder man i. Det er hårdt i starten, men jeg har overhovedet ikke brug for eller lyst til sukker mere, og kan sagtens sidde og se på folk spiser usundt uden at få lyst til det.
Jeg startede den 1/7 - blev dog gift den 1/8 og der tænkte jeg ikke lige så meget over det som jeg gør til hver dag
Og selvfølgelig træning, træner 3-4 gange om ugen
Spiser du ikke rugbrød eller knækbrød?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128