Bobler og små prik;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2009

Mor til L&S

SilleElisa skriver:

Er det helt forkert at jeg ikke har mærket så meget endnu, min baby er 23 cm, men der er ikke sket noget endnu. Kan det ske, fordi jeg er overvægtig?

Kram Sille 18+6

Hej

Jeg er 19+0 i dag og er først lige startet med at mærke liv og har kun mærket det 2-3 gange, så tror det er helt normalt.

Kan være fordi bebs er stille og rolíg eller din livmoder ligger og tager stød fra spark

Knus Rollo 19+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

SilleElisa

Så, nu er jeg 20+1 og er lige kommet hjem fra MD og venter en lille drengs ankomst i slutningen af marts

Grunden til at der går lidt inden jeg mærker noget, var at min moderkage ligger foran, så jeg skal til ekstra scanning i uge 34.. Men det kan nemlig forringe sparkene en del..

Anmeld

9. november 2009

BabyTosset

SilleElisa skriver:

Så, nu er jeg 20+1 og er lige kommet hjem fra MD og venter en lille drengs ankomst i slutningen af marts

Grunden til at der går lidt inden jeg mærker noget, var at min moderkage ligger foran, så jeg skal til ekstra scanning i uge 34.. Men det kan nemlig forringe sparkene en del..

Min moderkage ligger også foran, men jeg har alligevel kunnet mærke ham i lang tid efterhånden - Så det er nok forskelligt fra person til person - Ellers må han jo bare sparke igennem

Knus Pia 22+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.