Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
steph0804 skriver:DER SKULLE SELVFØLGELIG STÅ STR. 50-62 OG IKKE 50-52!!!
Pakken indeholder:18 bukser4 smæk bukser2 kortærmede/benede dragter6 langærmede bodyer6 kortærmede bodyer7 trøjer1 hættetrøje10 dragte1 t-shirtHar faktisk ikke vejet det så ved endnu ikke hvad portoen vil blive, men foruden porto vil jeg gerne have i hevrfald 350kr. Så kan der efter interesse lægges strømper og huer til pakken. Fra billederne er der solgt et sæt tøj og et par smæk bukser... Det er talt fra!
steph0804 skriver: Pakken indeholder:18 bukser4 smæk bukser2 kortærmede/benede dragter6 langærmede bodyer6 kortærmede bodyer7 trøjer1 hættetrøje10 dragte1 t-shirtHar faktisk ikke vejet det så ved endnu ikke hvad portoen vil blive, men foruden porto vil jeg gerne have i hevrfald 350kr. Så kan der efter interesse lægges strømper og huer til pakken. Fra billederne er der solgt et sæt tøj og et par smæk bukser... Det er talt fra!
hej alle de ting der ikke er blå hvor meget er der a det??
for kan se det er neutralt og det er lige hvad jeg søger når guldklumpen ikke vil vise hvad den blir
steph0804 skriver: Jeg har faktisk en HEL MASSE udover det her i helt neutrale farver... Der udover har jeg mange par strømper og huer
Jeg har faktisk en HEL MASSE udover det her i helt neutrale farver... Der udover har jeg mange par strømper og huer
det ser super godt ud
hvad str er det i?
og hvad sku du evt ha for det hele??
hvor mange dele er der??
hehe jeg snakker lige med kæresten om hvad han syntes om prisen,
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128