Bruger i Babynest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2015

Mille123

Mullesmith skriver:

Jeg er lidt sart med sådan noget brugt, så vil hellerekøbe ny eller sy selv  er lige blevet snydt i to køb fra dba så det gider Jeg bare ikke mere.

Jeg brugte også Babynest indtil han voksede ud af den. Jeg var glad for den og han sov mellem mig og min mand i den i vores seng om natten

- flere internetbutikker sælger også Babynest - ved også der er en her på sitet der sælger dem (altså fra nye)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2015

Kay

Til storesøster 3år boede jeg ikke de eksisterede men til lillesøster var jeg så glad for den især fordi vi havde solgt vores lift, da vi havde voksi med bæreplade 

storesøster var sommer barn og der ville jeg helt klart ikke undvære lift men lillesøster der bliver 1 år i dag ville vi ikke havde brugt liften  ret meget

vi brugte også babynesten i hendes vugge hos liften ikke kunne være... 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

lillespir26

Mullesmith skriver:

Jeg har kigget lidt på en Babynest, mest for at have et trygt sted at ligge lillemanden i sofaen, hvis jeg skal hente noget, eller som han kan ligge i hvis han putter hos os i vores seng. Vi har heller ikke en vugge eller kravlegård i stuen, så synes jeg mangler et sted han kan putte trygt i starten. Nogen erfaringer med Babynest og nogen der evt har sten en selv og kan det betale sig at gå igang med projektet selv? 

Vi har haft 2 en lille hun brugte til hun var 6 mdr og En stor hun har i sin seng nu hun er 8 mdr jeg skal helt klart have igen hvis der kommer flere børn i frem tiden 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vi har brugt en, og vi var sindssyge glade for den  

ville hellere bruge den end en lift

Anmeld Citér

19. oktober 2015

ErDetSnartNU

Mullesmith skriver:

Kan godt se de nogen af jer siger med at man sagtens kan undvære den, jeg havde heller ikke Babynest til de to første da jeg ikke tror de fandtes dengang. Men synes bare de er så smarte og ser så trygge ud at ligge i. Jeg ved bare ikke helt om jeg gider kaste mig ud i at sy en selv eller forbedre kan betale sig at købe den, kan kun finde 3 modeller på netshops og de koster fra 399kr og op til 899kr 

Jeg er helt ny udi det med at sy ting og jeg syede en babynest uden problemer Et slag på tasken er ca 25 kr for pladevat + 70 kr for stof + måske 30-40 kr for kantbånd og silkebånd. Max 150 for det hele incl tråd - og det var faktisk ret hyggeligt at sidde med

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Mullesmith

Jeg er helt ny udi det med at sy ting og jeg syede en babynest uden problemer Et slag på tasken er ca 25 kr for pladevat + 70 kr for stof + måske 30-40 kr for kantbånd og silkebånd. Max 150 for det hele incl tråd - og det var faktisk ret hyggeligt at sidde med

Jeg har lige købt ind til det og kan nu ikke gøre det så billigt trods jeg har noget af stoffet allerede. Jeg får så også nok til at sy to faktisk da jeg har købt Skummadras koldskum 3cm tyk 40x200cm. Vil ikke bruge pladevat men har tænkt mig at tage i ikea og købe nogen billige puder de har nogen til 12kr der er 60x70 og så bruge fyldet fra sådan et par stykker. Har købt sort kantbånd og anoraksnor og så har jeg sort og hvid bomuldsstof herhjemme. Har tænkt at købe et sæt sengetøj i ikea med lidt mønster og så klippe det op,da man fårmeget mere stof på den måde meget billigere. Skal alligevel bruge stof til betræk til en "voksipose" som jeg har dynen liggende til. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.