Bruger i Babynest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.195 visninger
15 svar
1 synes godt om
18. oktober 2015

Mullesmith

Jeg har kigget lidt på en Babynest, mest for at have et trygt sted at ligge lillemanden i sofaen, hvis jeg skal hente noget, eller som han kan ligge i hvis han putter hos os i vores seng. Vi har heller ikke en vugge eller kravlegård i stuen, så synes jeg mangler et sted han kan putte trygt i starten. Nogen erfaringer med Babynest og nogen der evt har sten en selv og kan det betale sig at gå igang med projektet selv? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mullesmith skriver:

Jeg har kigget lidt på en Babynest, mest for at have et trygt sted at ligge lillemanden i sofaen, hvis jeg skal hente noget, eller som han kan ligge i hvis han putter hos os i vores seng. Vi har heller ikke en vugge eller kravlegård i stuen, så synes jeg mangler et sted han kan putte trygt i starten. Nogen erfaringer med Babynest og nogen der evt har sten en selv og kan det betale sig at gå igang med projektet selv? 

Altså jeg har ikke haft en og har ikke savnet den. Min datter har ligget fint i liften eller på legetæppet, hvis jeg lige skulle hente noget, lave mad o.L.

Anmeld Citér

19. oktober 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har 2 børn og har aldrig manglet en!

Vi brugte bare liften eller ammepuden/sofapuder til at ligge ved siden af, så de ik ku trille ud. Vh stine

Anmeld Citér

19. oktober 2015

linkon

jeg bruger babynest til min datter, og det er nok en af de tingene jeg har været mest glad for af alle ting vi havde købt ind inden fødselen. 

hun har ligget i det siden fødselen, vi har haft det i vuggen, på sofaen, når vi har været på besøg hos andre, i barnevognen, ja overalt. vi bruger det stadig til hende når vi er ude på rejse og i tremmesengen, og hun er nu 9 måneder.

jeg elsker det at hun har det samme at sove i uanset hvor vi er, så hun altid føler sig tryg! så jeg ville helt sikkert investere i et!

jeg havde dog til gengæld aldrig set eller hørt om en lift før første møde med min mødregruppe, så jeg har hellere ikke forstået behovet for det 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

alenemor42

En babynest har vel samme funktion som en lift. Så det er vel en smagssag. Jeg personligt syntes liften er bedre da den har håndtag så man kan bære den med rundt.

Jeg har 3 børn og med de 2 første eksisterede babynest slet ikke  så man må sige at det er nogle producenter der har kreeret et behov som egentlig ikke var der .... som man gør med mange andre ting så vi tror vi ikke kan være foruden 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

MortilM

Liften har her fungeret fint. her har baby sovet indtil nu, den er nem at flytte rundt på osv - nøjagtig som babynesten. Jeg syede selv en nest (kan ikke betale sig, har efterfølgende set så mange fine feks på Facebook til meget billigere penge). Vi brugte den helt i starten da baby var lille bitte, og vil måske også bruge den når hun skal flytte over i den store tremmeseng - men ville sagtens have kunnet undvære den. 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Mullesmith

Kan godt se de nogen af jer siger med at man sagtens kan undvære den, jeg havde heller ikke Babynest til de to første da jeg ikke tror de fandtes dengang. Men synes bare de er så smarte og ser så trygge ud at ligge i. Jeg ved bare ikke helt om jeg gider kaste mig ud i at sy en selv eller forbedre kan betale sig at købe den, kan kun finde 3 modeller på netshops og de koster fra 399kr og op til 899kr 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

MortilM

Mullesmith skriver:

Kan godt se de nogen af jer siger med at man sagtens kan undvære den, jeg havde heller ikke Babynest til de to første da jeg ikke tror de fandtes dengang. Men synes bare de er så smarte og ser så trygge ud at ligge i. Jeg ved bare ikke helt om jeg gider kaste mig ud i at sy en selv eller forbedre kan betale sig at købe den, kan kun finde 3 modeller på netshops og de koster fra 399kr og op til 899kr 

Der er mange som syer og sælger dem. Prøv på Dba.dk eller Facebook. 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

gokkelok

Jeg havde ikke til min den ældste, og havde nok helller ikke brug for den. 

Men jeg har også en lille baby, og der har jeg brugt den rigtig meget!

de vokser dog hurtig ud af den

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Mullesmith

MortilM skriver:

Der er mange som syer og sælger dem. Prøv på Dba.dk eller Facebook. 

Jeg er lidt sart med sådan noget brugt, så vil hellerekøbe ny eller sy selv  er lige blevet snydt i to køb fra dba så det gider Jeg bare ikke mere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.