Strikkede blebukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2015

lineog4

Mullesmith skriver:

Har lige bestilt drops baby merino garn som jeg vil strikke et par smækbukser i. Jeg prøver mig bare lidt frem med opskriften 

Jeg strikket primært i Alpacca fra hjertebarn til babyer selvom den ikke er billig så bliver det billigt da den har lang løbeløngde, og den kan komme i vaskemaskinen og er super blød - kan simpelthen ikke finde opskriften  men kan være den dukker op, har lidt for mange opskrifter og alt for meget garn 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2015

Mullesmith

lineog4 skriver:

Jeg strikket primært i Alpacca fra hjertebarn til babyer selvom den ikke er billig så bliver det billigt da den har lang løbeløngde, og den kan komme i vaskemaskinen og er super blød - kan simpelthen ikke finde opskriften  men kan være den dukker op, har lidt for mange opskrifter og alt for meget garn 

Jeg er heller ikke god til at læse opskrifter. Jeg opfinder bare min egen  så må vis se om det bliver til noget. 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Christine

Mullesmith skriver:

Hvad vil du strikke dine i? Jeg har strikket i ren bomuld, men det er overhovedet ikke elastisk så ribkanten trækker sig ikke rigtig sammen som jeg godt ville have. Overvejer baby merino uld, det er bare lidt smådyrt.  Hvad har du ellers strikket?

Jeg tror jeg vil strikke dem i alpakka. Eller måske kamel, hvis jeg kan finde det   Men merinould er virkelig lækkert!

Jeg har strikket lidt af hvert. Jeg er ret vild med vintageopskrifter fordi det er lidt hyggeligt at vide at de blev strikket for så mange år siden. Strikker mest babyting. Og jeg elsker veste til babyer.

Strikker du også til dig selv?

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Mullesmith

Christine skriver:

Jeg tror jeg vil strikke dem i alpakka. Eller måske kamel, hvis jeg kan finde det   Men merinould er virkelig lækkert!

Jeg har strikket lidt af hvert. Jeg er ret vild med vintageopskrifter fordi det er lidt hyggeligt at vide at de blev strikket for så mange år siden. Strikker mest babyting. Og jeg elsker veste til babyer.

Strikker du også til dig selv?

Får snart mit merinould og en nøgle med noget der hed mælkefiber garn! Lidt spændt på hvordan det er, men der stod det var godt til babytøj. Jeg strikker kun babytøj, har ikke tålmodighed til størrer projekter, så at strikke str.44-46 til mig selv det kommer ik lige til at ske, selvom jeg godt gad nogen gange. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.