Strikkede blebukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.511 visninger
13 svar
12 synes godt om
16. oktober 2015

Mullesmith

Har strikket de fineste små bukser som jeg tænker lillemanden skal have på med strømpebukser indenunder. Vil bare lige dele og høre om der er andre der strikker? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2015

Christine

Mullesmith skriver:

Har strikket de fineste små bukser som jeg tænker lillemanden skal have på med strømpebukser indenunder. Vil bare lige dele og høre om der er andre der strikker? 

Hvor er de fine! Jeg strikker meget - når jeg har tid. Mit næste projekt er også shorts/blebukser. Også til udenpå strømpebukser 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Mullesmith

Christine skriver:

Hvor er de fine! Jeg strikker meget - når jeg har tid. Mit næste projekt er også shorts/blebukser. Også til udenpå strømpebukser 

Hvad vil du strikke dine i? Jeg har strikket i ren bomuld, men det er overhovedet ikke elastisk så ribkanten trækker sig ikke rigtig sammen som jeg godt ville have. Overvejer baby merino uld, det er bare lidt smådyrt.  Hvad har du ellers strikket?

Anmeld Citér

16. oktober 2015

lineog4

Jeg kan godt lide at strikke og især til de helt små størrelser og mig selv nu hvor de ikke er små mere 

strikkede også ble bukser men de var lidt anderledes end dine og så er billede af mine helt klart favoritter =smækbukser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Mullesmith

lineog4 skriver:

Jeg kan godt lide at strikke og især til de helt små størrelser og mig selv nu hvor de ikke er små mere 

strikkede også ble bukser men de var lidt anderledes end dine og så er billede af mine helt klart favoritter =smækbukser

Ej hvor fint. Jeg vil også lave smækbukser. Synes bare ikke jeg kan finde en opskrift som jeg kan finde ud af 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Looni

Jeg kan anbefale det garn der hedder "lanet baby uld" det er rigtig godt til især trøjer og evt heldragter her i overgangsperioderne fra varm til kold. 

Det har vi rigtig meget strik i herhjemme 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

lineog4

Mullesmith skriver:

Ej hvor fint. Jeg vil også lave smækbukser. Synes bare ikke jeg kan finde en opskrift som jeg kan finde ud af 

Dem jeg har strikket er meget lette, skal se om jge kan finde opskriften og tage et billede...

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Mullesmith

lineog4 skriver:

Dem jeg har strikket er meget lette, skal se om jge kan finde opskriften og tage et billede...

Ja gerne. Jeg kan vel bare strikke et par højtaljede bukser med lang ribkant og så samle masker op bagpå til selerne bagefter 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Carina:-)

Hvor er de fine

Gad godt jeg kunne ,men har til gengæld en svigermor som er ret skrap til at strikke og hun leverer masser af sokker og trøjer til rollingerne.. 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Mullesmith

Har lige bestilt drops baby merino garn som jeg vil strikke et par smækbukser i. Jeg prøver mig bare lidt frem med opskriften 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.