Troede ikke vi skulle ende her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.439 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. oktober 2015

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har altid været enig om at vi skulle have børn og vi også gerne ville have børn når vi var i 20 erne. Vi er begge i starten af 20 erne. Snakken om børn er så kommet mere og mere på banen her det sidste stykke tid og ja jeg er mega skruk. Min kæreste vil også gerne have børn, men det skal bare ikke være lige nu og det har jeg sagt okay til, for vi begge skal være klar til det. Nogle vil nok sige vi har mange år endnu, men jeg vil gerne være ung med mine børn.

Jeg troede aldrig vi skulle ende her hvor jeg er mega skruk og kunne starte pb nu, men han ikke er så klar som jeg er 

Jeg ved ikke hvad jeg ville med det her udover lige lufte mine tanker lidt

Jeg snakker ikke så meget om børn lige nu og vil ikke gør det, det næste stykke tid også venter jeg på han føler det skal være nu. Der er sikkert mange andre der har det ligesom mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2015

JLS1993

Min kæreste og jeg har været præcis samme sted. Bare omvendt. Min kæreste var meget skruk, og det var han faktisk i to år. 

Han talte tit om vores kommende børn,  og hvis min periode var lidt forsinket, så var han altid klar med en test.

Vi har nu været sammen 4,5år og venter baby  så jeg blev klar til børn, der gik bare lidt tid :b 

Det vigtigste er netop at ingen føler sig presset.  

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

JLS1993 skriver:

Min kæreste og jeg har været præcis samme sted. Bare omvendt. Min kæreste var meget skruk, og det var han faktisk i to år. 

Han talte tit om vores kommende børn,  og hvis min periode var lidt forsinket, så var han altid klar med en test.

Vi har nu været sammen 4,5år og venter baby  så jeg blev klar til børn, der gik bare lidt tid :b 

Det vigtigste er netop at ingen føler sig presset.  

Ja jeg vil aldrig presse ham   vi har været sammen i 4 år.

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Spirrevip

Min kæreste og jeg er også lige så stille i opstartsfasen. Han var slet ikke klar for et lille år siden, men det blev han lige pludselig, og så begyndte han at presse mig - jeg var nemlig kommet i tvivl i forhold til uddannelse :-)

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har altid været enig om at vi skulle have børn og vi også gerne ville have børn når vi var i 20 erne. Vi er begge i starten af 20 erne. Snakken om børn er så kommet mere og mere på banen her det sidste stykke tid og ja jeg er mega skruk. Min kæreste vil også gerne have børn, men det skal bare ikke være lige nu og det har jeg sagt okay til, for vi begge skal være klar til det. Nogle vil nok sige vi har mange år endnu, men jeg vil gerne være ung med mine børn.

Jeg troede aldrig vi skulle ende her hvor jeg er mega skruk og kunne starte pb nu, men han ikke er så klar som jeg er 

Jeg snakker ikke så meget om børn lige nu og vil ikke gør det, det næste stykke tid også venter jeg på han føler det skal være nu. Der er sikkert mange andre der har det ligesom mig.

Min kæreste "pressede på", i 1,5 år. Til sidst sagde "jamen lad os gøre det"  da jeg så blev gravid, fortrød jeg! Panikkede faktisk. Men nu ville jeg ØNSKE at jeg var gået igang før, af hensyn til min alder. Kan slet slet ikke vente på at baby kommer ud. JEG ER SÅ KLAR NU <3

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Sedigfor

Anonym skriver:

Jeg har været skruk længe! Faktisk lige siden jeg fødte vores datter . Troede aldrig det skulle komme så hurtig, men kæresten vil ikke nu, vores datter er os " kun " seks mdr

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Anonym trådstarter

Rart at hører hver jeres oplevelse Her der ingen pres og alt baby snak holder jeg i mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.