(februar) Lidt forskelligt fra mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2009

Moar'en

MariaE skriver:

spændende at flyye ind, sér dejligt lyst ud
Håber da at alt er som det skal til kontrollen, han fortjener en god pustepause den lille fyr.

Ja det synes jeg nu også  han gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Mca<3

Uha et dejligt hus   lige den type hus jeg kan lide,,   Alt er bestemt ok med lille manden   hold op han er blevet tung ..

Anmeld

21. september 2009

Moar'en

Tanja.. skriver:

Uha et dejligt hus   lige den type hus jeg kan lide,,   Alt er bestemt ok med lille manden   hold op han er blevet tung ..

Mange tak, ja det synes jeg også.

Anmeld

22. september 2009

novalfrida

Tillykke med det nye hus,det ser fint ud..
Hvad fejler din dejlige søn?(håber det okay jeg spørger)
Fin vægt han har fået sig

Anmeld

22. september 2009

Moar'en

novalfrida skriver:

Tillykke med det nye hus,det ser fint ud..
Hvad fejler din dejlige søn?(håber det okay jeg spørger)
Fin vægt han har fået sig

Det må du gerne, alle herinde ved det
Viktor har en alvorlig medfødt hjertefejl. Han har lige været inde og få åben hjerte kirurgi. Du kan læse mere af det hvis du har lyst her.

Fortælling om hvad Viktor fejler.
https://www.baby.dk/debat/18722pi1/boern-med-handicap/lidt-om-vores-lille-hjertebarn-viktor-.aspx

Det er den facebook gruppe vi oprettede uden vores sygehus ophold.
http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=98295992325&ref=ts

Knus Rikke

Anmeld

25. september 2009

Moar'en

så er huset officielt vores. de har lige ringet.

Anmeld

25. september 2009

MoarLK

Super :-) tillykke med det Rikke

Anmeld

25. september 2009

Misjelle

Lindskjold skriver:

så er huset officielt vores. de har lige ringet.

Fantastisk, så vil jeg officielt sige tillykke med det nye dejlige hus

Anmeld

28. september 2009

Moar'en

Kunne lige så godt lige skrive videre i den her tråd. Har lige lidt små ting

Viktor er begyndt at klappe, altså sådan rigtig med lyd og det hele. Han er først nu begyndt at række tunge, men det ser bare så sødt ud.Synes han er lidt sej, hvad med jeres klapper de, eller er der andet sjovt de gør?

Så blev Viktor passet for første gang i går i 5½ time, og det gik bare super godt, han græd lidt da vi lige var gået, men ellers hyggede min mor og Viktor sig ellers bare resten af tiden, jeg havde godt nok ondt i maven da jeg tog afsted.

Og så til sidst, så er det i morgen vi skal på sygehuset til kontrol, puha jeg begynder at få ondt i maven. Jeg tror helt bestemt han hat det godt, men man er bare super nervøs alligevel hver gang.

Anmeld

29. september 2009

Diana...

Lindskjold skriver:

Kunne lige så godt lige skrive videre i den her tråd. Har lige lidt små ting

Viktor er begyndt at klappe, altså sådan rigtig med lyd og det hele. Han er først nu begyndt at række tunge, men det ser bare så sødt ud.Synes han er lidt sej, hvad med jeres klapper de, eller er der andet sjovt de gør?

Så blev Viktor passet for første gang i går i 5½ time, og det gik bare super godt, han græd lidt da vi lige var gået, men ellers hyggede min mor og Viktor sig ellers bare resten af tiden, jeg havde godt nok ondt i maven da jeg tog afsted.

Og så til sidst, så er det i morgen vi skal på sygehuset til kontrol, puha jeg begynder at få ondt i maven. Jeg tror helt bestemt han hat det godt, men man er bare super nervøs alligevel hver gang.

Ej hvor skønt at han er begynd at klappe, nej det er Lucas ikke begynd på men han er heller ikke så god til at bruge sin venstre hånd pga hans 3 finger. 
Når han sider og hamre i bordet bruger han kun højre hand når han drikker af kop bruger han os kun højre hånd, men når han leget bruger han venstre hånd lige så meget som højre og bruger den os meget til støtte osv.

Uhh jeg kan godt huske første gang Lucas skulle passe puuu jeg tænkte ikke på andet end ham.

Hvordan gik undersøgelsen?

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.