(februar) Lidt forskelligt fra mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.102 visninger
22 svar
0 synes godt om
18. september 2009

Moar'en

Ville bare lige fortælle lidt forskelligt. Vi har som sagt købt hus, alt er godkendt nu på nær sælger kreditorer, men det skal de nu nok gøre. har jo lovet at sætte lidt billeder ind, det bliver dem der har lagt på salgs materialet, så det er ikke nogen vi selv har taget. Så nu går vi og smider ud og pakker stille og rolig ned.

Om små 14 dage skal vi til kontrol på sygehuset og vi håbre det heler er som det skal være. Sad lige og så billederne fra sygehuset, det er vildt det ikke er længere tid siden, når man har billeder hvor han liger med slanger og ledninger ud alle steder

Derude over har vi lige haftsundhedsplejerske. Viktor vejer nu 8500 gram og er 69,5 cm. Hun sagde han sad flot rank og spiste flot varieret af sin alder, så det var rigtig dejligt.

Nåh her er lige lidt billeder både af viktor og huset.
Det ene billed af Viktor er ved vejnig af SP og nr 2 er Viktor der synes han godt selv kunne spise havregrød

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

Diana...

Hej søde

Uhh det bliver spændende med den kontrol jeg håber det hele er som det skal være. 

Åhh han er altså bare en dejlig stor dreng ;o)

Hold da op hvor er det bare et lækkert hus kan godt forstå i glæder jer. 

Kram Diana

Anmeld

18. september 2009

Moar'en

Diana... skriver:

Hej søde

Uhh det bliver spændende med den kontrol jeg håber det hele er som det skal være. 

Åhh han er altså bare en dejlig stor dreng ;o)

Hold da op hvor er det bare et lækkert hus kan godt forstå i glæder jer. 

Kram Diana

Tusind tak søde

Anmeld

18. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Nøj, hvor ser det bare lækkert ud jeres nye hus  - jeg kan godt forstå, at I glæder jer. Det er så fedt, at have sin egen have og ens unger kan løbe derude og lege

Det bliver spændende med kontrollen - håber, at alt er som det skal være.

Han er en dejlig stor basse din Viktor

Kh.
Katja

Anmeld

18. september 2009

Misjelle

Ej hvor er han bare skøn ham Viktor og det hus... jeg er jo ikke særlig grøn i hovedet af misundelse . Kan godt forstå i glæder jer til at komme hen i jeres nye hjem.

Håber også alt er som det skal være til kontrollen om 14 dage

Michelle

Anmeld

18. september 2009

Moar'en

Nøj, hvor ser det bare lækkert ud jeres nye hus  - jeg kan godt forstå, at I glæder jer. Det er så fedt, at have sin egen have og ens unger kan løbe derude og lege

Det bliver spændende med kontrollen - håber, at alt er som det skal være.

Han er en dejlig stor basse din Viktor

Kh.
Katja

Tusind tak, ja jeg glæder mig vildt til sommer hvor vi rigtig kan lege ude i haven alle tre. Ja det er ikke til at forstå han er så stor, han var jo en lille splejs da han blev født. Kun 2940 gram

Knus Rikke

Anmeld

18. september 2009

Moar'en

Misjelle skriver:

Ej hvor er han bare skøn ham Viktor og det hus... jeg er jo ikke særlig grøn i hovedet af misundelse . Kan godt forstå i glæder jer til at komme hen i jeres nye hjem.

Håber også alt er som det skal være til kontrollen om 14 dage

Michelle

mange tak. Vi glæder os bare så meget, det er bare så lækkert og så er det blevet sat rigtig langt ned, vi køber på det helt rigtige tidspunkt.

Rikke

Anmeld

18. september 2009

Mira0911

Lindskjold skriver:

Ville bare lige fortælle lidt forskelligt. Vi har som sagt købt hus, alt er godkendt nu på nær sælger kreditorer, men det skal de nu nok gøre. har jo lovet at sætte lidt billeder ind, det bliver dem der har lagt på salgs materialet, så det er ikke nogen vi selv har taget. Så nu går vi og smider ud og pakker stille og rolig ned.

Om små 14 dage skal vi til kontrol på sygehuset og vi håbre det heler er som det skal være. Sad lige og så billederne fra sygehuset, det er vildt det ikke er længere tid siden, når man har billeder hvor han liger med slanger og ledninger ud alle steder

Derude over har vi lige haftsundhedsplejerske. Viktor vejer nu 8500 gram og er 69,5 cm. Hun sagde han sad flot rank og spiste flot varieret af sin alder, så det var rigtig dejligt.

Nåh her er lige lidt billeder både af viktor og huset.
Det ene billed af Viktor er ved vejnig af SP og nr 2 er Viktor der synes han godt selv kunne spise havregrød

Håber kontrollen går som den skal...

sikke et lækkert hus... :O)

Anmeld

18. september 2009

Moar'en

Dutte84 skriver:

Håber kontrollen går som den skal...

sikke et lækkert hus... :O)

Mange tak

Anmeld

19. september 2009

Muffinmus

spændende at flyye ind, sér dejligt lyst ud
Håber da at alt er som det skal til kontrollen, han fortjener en god pustepause den lille fyr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.