Nogen der kender Anne Bech - Fit på 100 dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2015

januar16

Hold da op  

Synes også umiddelbart den virker til lidt mere garvede træningsfolk, men har hørt lidt fra begge lejre. Tror dog ikke umiddelbart det bliver den vej jeg går..

Jeg mener også at den henvender sig til folk der allerede træner, men gerne vil give den en ekstra skalle og tabe de sidste 5 kg.

Har en veninde der gik de 100 dage og hun var meget glad for den. Tabte sig lidt, og kom i meget bedre form. Bruger stadig principperne i kosten. Altså masser af protein, også til morgenmad. Salat til frokost så der er meget at tygge i. Mellemmåltider så du aldrig er rigtig sulten."Og så er det helt ok med sundere snacks og kage, eks daddelkugler, mørk chokolade og nødder.

Jeg prøvede fik aktivitetsudløst migræne af træningen. Men det har bestemt ikke noget med hendes træning af gøre. Det er alt der får pulsen godt op. 

Hun har skrevet sine bøger ud fra hvad der virker for hende og hendes kunder. Så nej det er ikke evidensbaseret. Men derfor kan man godt bruge bøgerne til inspiration både opskrifter og øvelser. 

Edit: på en af de første sider i bogen inden kuren begynder er der en tjekliste ang stress. Hvis du kan krydse for mange punkter af så anbefaler hun at du bruger bogen "guide til din gudindekrop" i stedet, da 100 dages kuren i så fald vil være for stressende for din krop. (Jeg kunne krydse alt undtagen to punkter af)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.