Nogen der kender Anne Bech - Fit på 100 dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.674 visninger
10 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. oktober 2015

Loa

Som kender lidt til opskrifterne? Er det noget et barn kan være med på eller?

Og skal man ud og investere i mange kosttilskud og lign?

Og hvad synes i generelt om bogen/kuren/livsstilen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2015

loop

Loa skriver:

Som kender lidt til opskrifterne? Er det noget et barn kan være med på eller?

Og skal man ud og investere i mange kosttilskud og lign?

Og hvad synes i generelt om bogen/kuren/livsstilen?

Jeg kender ikke noget til den, men jeg er altid skeptisk over for sådan noget. Hvis der er ting jeg overvejer, læser jeg derfor både gode og dårlige anmeldelser. Dette er et link, til en, der er virkelig kritisk over for Anne Bech:

http://news.bodylab.dk/artikler/16168-anne-bech-fit-paa-100-dage-smid-kiloene-og-kom-dit-livs-form

Selvom han er meget negativ at høre på, grænsende til irriterende, så synes jeg faktisk han alligevel formår at få med, hvad det reelt er du betaler for, hvis du køber bogen. Om du så synes det er gode tips hun kommer med i bogen, altså noget du vil kunne bruge, det er jo op til dig. 

Det giver i hvert fald en ide om hvilket indhold, der er i bogen. 

Håber det kan hjælpe lidt

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Mutti84

En i min terminsgruppe har gennemført de 100 dage (dog ikke kosten 100%)

Hun tabte sig over 20 kg.! 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Loa

mutti84 skriver:

En i min terminsgruppe har gennemført de 100 dage (dog ikke kosten 100%)

Hun tabte sig over 20 kg.! 

Vildt :O

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er for ekstremt for mig eller.

Jeg er pisse kræsen, og er ikke sikker på jeg kan undvære brød, ris og pasta

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Anonym

Jeg nægter at ting skal være forbudt.... Jeg tænker alt med måde...

Jeg har med rigtig gode resultater brugt madlog og skal bestemt igen når psyken er klar til at koncentrere sig om vægttab 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

klmf

loop skriver:

Jeg kender ikke noget til den, men jeg er altid skeptisk over for sådan noget. Hvis der er ting jeg overvejer, læser jeg derfor både gode og dårlige anmeldelser. Dette er et link, til en, der er virkelig kritisk over for Anne Bech:

http://news.bodylab.dk/artikler/16168-anne-bech-fit-paa-100-dage-smid-kiloene-og-kom-dit-livs-form

Selvom han er meget negativ at høre på, grænsende til irriterende, så synes jeg faktisk han alligevel formår at få med, hvad det reelt er du betaler for, hvis du køber bogen. Om du så synes det er gode tips hun kommer med i bogen, altså noget du vil kunne bruge, det er jo op til dig. 

Fantastisk anmeldelse, jeg må have forbrændt en masse kalorier bare af at grine mig igennem den  Han måtte gerne træne mig 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Loa

loop skriver:

Det var sgu lidt sjovt 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Leonora

Jeg har prøvet den og blev så dårlig af det. Var bleg og havde kvalme og madlede efter en uge..

Efter 10 dage fik jeg en personlig træner som også er kost vejleder. Han regnede ud at når jeg fulgte hendes bog fik jeg ca 500 kalorier om dagen. Så gav det mening at jeg blev dårlig.

Træningen i bogen gjorde at jeg måtte spise panodiler pga smerter i lår og ben. Det var ALT for voldsomt for en nybegynder.

Generelt så virker det ik som om hun ved en dyt om kost og træning... Der tages ik højde for højde, vægt og alder. 

Jeg grinede også stort af den "anmeldelse" ham gutten har lavet.... Det er spot on 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

sne190810

Leonora skriver:

Jeg har prøvet den og blev så dårlig af det. Var bleg og havde kvalme og madlede efter en uge..

Efter 10 dage fik jeg en personlig træner som også er kost vejleder. Han regnede ud at når jeg fulgte hendes bog fik jeg ca 500 kalorier om dagen. Så gav det mening at jeg blev dårlig.

Træningen i bogen gjorde at jeg måtte spise panodiler pga smerter i lår og ben. Det var ALT for voldsomt for en nybegynder.

Generelt så virker det ik som om hun ved en dyt om kost og træning... Der tages ik højde for højde, vægt og alder. 

Jeg grinede også stort af den "anmeldelse" ham gutten har lavet.... Det er spot on 

Hun er heller ikke uddannet som hverken kostvejleder, diætist eller det der ligner. Og som der bliver beskrevet i den sjove anmeldelse, så er der intet af hendes hokus pokus som er evidensbaseret. 

Jeg kan slet ikke forstå hun er blevet så stor, og bliver brugt i tv. Folk som er uddannet inden for kost og træning må græmme sig over hende! 

Jeg ville aldrig bruge penge eller tid på Anne Bech :-) 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Loa

Leonora skriver:

Hold da op  

Synes også umiddelbart den virker til lidt mere garvede træningsfolk, men har hørt lidt fra begge lejre. Tror dog ikke umiddelbart det bliver den vej jeg går..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.