Night terros

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2015

2721

Herhjemme er det vigtigt ikke at forsøge at røre trøste eller vække, det forværre bare situationen.

jeg har altid sat mig ved siden af talt stille og roligt til mig selv og hvis min kæreste var der kaldt på ham og så siddet ved siden af og talt dæmpet med hinanden. Det har altid haft den hurtigste effekt. Og jeg tror på at de gennem søvnen høre os og på den måde opnår trygheden til at falde til ro igen. 

Night terro er så skræmmende og alt i en skriger på at holde om og trøste. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2015

bøllen

Sprit25 skriver:

Vores datter er begyndt at lide af Night terror. Ved der er andre i den situation. Hvad gør I. Jeg synes det er så ubehageligt

Min dreng led voldsomt af det en overgang, her var der intet at stille op. Kunne ikke trøste eller heller røre ham. Kunne blot være der, til han faldt til ro. Ganske frygtelig i situationen ikke, at kunne trøste. Han var skrækslagne 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Sprit25

Tusind tak for alle jeres råd. Viser tråden til manden i aften så han også er helt med 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Melm

Min søn havde også en periode med det, og der blev vi rådet til at alt tv og iPad var forbudt efter aftensmad, da det kan fremprovokere anfaldene. Det hjalp ved os

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Sprit25

Melm skriver:

Min søn havde også en periode med det, og der blev vi rådet til at alt tv og iPad var forbudt efter aftensmad, da det kan fremprovokere anfaldene. Det hjalp ved os

Hun ser slet ikke tv fra kl 17.30. Så det er ikke det. Jeg har fundet ud af en kortere historie hjælper. 

Hvad gør I når de overnatter ude? Min frygt er mine forældre skal opleve det vil jeg næsten ikke byde dem

Anmeld Citér

13. oktober 2015

Choko123

Herhjemme hjalp det meget med fiskeolie (zoo fra helsekosten). Gik fra flere anfald hver dag til få om ugen der varer meget kortere tid. De siger at set virker for nogle. Man skal se virkning i løbet af 2-3 dage. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.