17+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2009

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

jeg drømte at jeg ville få en lille pige og at jeg fødte en måned før tid.. er den eneste drøm jeg har haft hvor bebser var en pige, i de andre har det været en dreng Nu må vi se hvad tiden bringer, bare hun er klar, når hun kommer!
ej, får du sådan en lækker lille chokolade baby!? snyd men ja, bliver da rigtig sjovt at se

Jeg synes selv det går vildt stærkt med min mave... synes jeg kan se en forskel hver eneste dag Men det er dejligt.. jeg elsker hver en centimeter!

ja jeg elsker også bare min mave. gad godt være gravid hele tidenmen det ville da jo komme ret mange børn ud afog så mange skal jeg ikke have...

ej hvor skægt. jeg har slet ikke drøm noget om det blev en dreng eller pige. drømte meget i starten at jeg tabte det. virkelig ubehageligt. men det var nok bare en frygt for den forsvandt efter 12 uge

synes laura er sådan et sødt navn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

Stineve

Caroline86 skriver:

tak sødeste! hvordan går det med dig? (tillykke med din fødselsdag )

Tak! .. det er skønt endelig at kan føle sig lidt myndig og VÆRE det ...

Her går det ganske dejligt... jeg nyder at jeg kun har godt 4 mdr tilbage af studiet, før jeg starter op på pædagogseminariet...
Men jeg kan lige love dig for at jeg er skruk for tiden... min søde kæreste siger jeg ikke snakker om andet end bebser.... men det er bare så forbandet svært når man ser alle jeres fine maver, graviditeter og dejlige børn... så kan man ikke andet end glæde sig til det bliver ens egen tur...

Jeg håber du nyder din graviditet ? .. og hvor går tiden dog stærkt.. synes kun lige du har testet positiv og nu er du allerede så langt henne... det er jo vildt !

Læste lige du snakkede om navnet Laura... det er bare så fint et navn...

Anmeld

19. september 2009

christina2412

virkelig flot mave du har

christina 32+2

Anmeld

19. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stineve skriver:

Tak! .. det er skønt endelig at kan føle sig lidt myndig og VÆRE det ...

Her går det ganske dejligt... jeg nyder at jeg kun har godt 4 mdr tilbage af studiet, før jeg starter op på pædagogseminariet...
Men jeg kan lige love dig for at jeg er skruk for tiden... min søde kæreste siger jeg ikke snakker om andet end bebser.... men det er bare så forbandet svært når man ser alle jeres fine maver, graviditeter og dejlige børn... så kan man ikke andet end glæde sig til det bliver ens egen tur...

Jeg håber du nyder din graviditet ? .. og hvor går tiden dog stærkt.. synes kun lige du har testet positiv og nu er du allerede så langt henne... det er jo vildt !

Læste lige du snakkede om navnet Laura... det er bare så fint et navn...

ja, det er VILDT svært at fokusere på andet end bebser når man glæder sig sådan - kan jeg huske fra mig selv, før vi gik igang med projektet
Men så skal man bare huske på at det kommer lige pludselig, og så glæde sig til det (lettere sagt end gjort)
Jeg nyder graviditeten alt hvad jeg kan, selvom jeg er ramlet ind i en del sygdom undervejs og når tiden går så stærkt er det svært at følge med... men jeg nyder det, helt sikkert!

knus

Anmeld

19. september 2009

Stineve

Caroline86 skriver:

ja, det er VILDT svært at fokusere på andet end bebser når man glæder sig sådan - kan jeg huske fra mig selv, før vi gik igang med projektet
Men så skal man bare huske på at det kommer lige pludselig, og så glæde sig til det (lettere sagt end gjort)
Jeg nyder graviditeten alt hvad jeg kan, selvom jeg er ramlet ind i en del sygdom undervejs og når tiden går så stærkt er det svært at følge med... men jeg nyder det, helt sikkert!

knus

Ja, det er rigtig svært .. men prøver også at minde mig selv om bare at nyde den tid min kæreste og jeg har sammen nu, hvor vi kun skal tænke på os selv og hinanden ... og nyde at vi en dag selv kan gå i gang med projektet, når vi føler os klar til det ...

Er ked af at høre du har været ramt af så meget sygdom undervejs, det må være rigtig irriterende.... men dejligt du kan nyde din graviditet alligevel...
jeg glæder mig i hvertfald til at følge den... jeg er sikker på i får en helt fantastisk smuk prinsesse pige...

Anmeld

19. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stineve skriver:

Ja, det er rigtig svært .. men prøver også at minde mig selv om bare at nyde den tid min kæreste og jeg har sammen nu, hvor vi kun skal tænke på os selv og hinanden ... og nyde at vi en dag selv kan gå i gang med projektet, når vi føler os klar til det ...

Er ked af at høre du har været ramt af så meget sygdom undervejs, det må være rigtig irriterende.... men dejligt du kan nyde din graviditet alligevel...
jeg glæder mig i hvertfald til at følge den... jeg er sikker på i får en helt fantastisk smuk prinsesse pige...

hvor er du sød.. tak

Det er netop det med at nyde hinanden I skal huske.. Daniel og jeg gør også hvad vi kan for at nyde den sidste tid inden prinsessen skal have al opmærksomheden...

Anmeld

19. september 2009

Maise

Caroline86 skriver:

hvor er du sød.. tak

Det er netop det med at nyde hinanden I skal huske.. Daniel og jeg gør også hvad vi kan for at nyde den sidste tid inden prinsessen skal have al opmærksomheden...

Må bare lige sige at du har den skønneste flotte mave. Den kan du godt være stolt af

Anmeld

20. september 2009

Malou Vilma Nørgaard

ihhh hvor er det bare en smuk mave
og laura er da bare et skønt navn, syntes det er rigtig sødt

ja du skal være glad for du ikke har taget mere på, når bare lille laura har det godt.
jeg er i uge 23+6 og har allerede taget 7kilo på!!! dete r meget , men altså de siger dete r normalt, og har heldigvis (næsten) kun taget på, på maven, så det er dejligt..

Anmeld

20. september 2009

Becks

Ihh en smuk mavse soede...

Og snart halvvejs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.