17+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
livpultz skriver:

det er også et rigtig sødt navn

var selv meget nervøs i starten fordi jeg ikke tog på. men min sagde sagde det var super flot jeg kun havde taget 2kg på til 24 ugers undersøgelse... men tænke meget over det i starten da andre jeg kendte allerede havde taget 10kg eller mere på da de var 24 uger...

men så længe barnet vokser som hun skal, så er der ingen bekrymring

jamen lige præcis! Er netop også det der er gået op for mig nu.. at jeg skal prise mig lykkelig over ikke at tage på endnu, og være glad for at lillepigen faktisk er større end gennemsnittet og får rigeligt
Ihh, jeg glæder mig sådan til at jeg skal møde hende og holde hende i mine arme efter den scanning i fredags hvor vi fik sat køn på er jeg bare blevet ENDNU mere klar (troede ikke det kunne lade sig gøre)...men jeg må væbne mig med tålmodighed 5½ måned endnu - medmindre min drøm holder stik.. så går der kun 4½

krams

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

Stineve

Hvor er den smuk din mave

Anmeld

18. september 2009

Moderator

Stineve skriver:

Hvor er den smuk din mave

tak sødeste! hvordan går det med dig? (tillykke med din fødselsdag )

Anmeld

18. september 2009

Ayasmor

Er du virkelig allerede 17+0.. damn tiden den flyver afsted.. Du har da bare fået den smukkeste gravide mave.. Og Laura.. jeg synes bare det er så sødt.. (Hvid det altså bliver det)... glæder mig til næste uge til de nye billeder

Anmeld

18. september 2009

Moderator

Ayasmor skriver:

Er du virkelig allerede 17+0.. damn tiden den flyver afsted.. Du har da bare fået den smukkeste gravide mave.. Og Laura.. jeg synes bare det er så sødt.. (Hvid det altså bliver det)... glæder mig til næste uge til de nye billeder

ja, det går mega stærkt..og alligevel laaaaaaangsomt
Er ret sikker på det bliver Laura... bliver mere og mere vild med det, og min mor kalder hende det allerede.. haha

Anmeld

18. september 2009

Ayasmor

Caroline86 skriver:

ja, det går mega stærkt..og alligevel laaaaaaangsomt
Er ret sikker på det bliver Laura... bliver mere og mere vild med det, og min mor kalder hende det allerede.. haha

ja det er meget underligt som tiden kan forløbe sig på den måde udner en graviditet... Jamen så kalder jeg hende bare for prinsesse Laura fra nu af hihi

Anmeld

18. september 2009

Moderator

Ayasmor skriver:

ja det er meget underligt som tiden kan forløbe sig på den måde udner en graviditet... Jamen så kalder jeg hende bare for prinsesse Laura fra nu af hihi

*gg*, det gør du bare søde..

Anmeld

18. september 2009

dorthemus

Ihh sikke en smuk mave  Sådan kan jeg vist kun drømme om  
Jeg har tidligere vejet en del for meget så jeg er også obs på vægten! 
Jeg er sulten HELE TIDEN så lige nu sidder jeg og spiser mandler og snack-agurker...men har sgu mere lyst til chips og chokolade

...MEN JEG GØR DET IKKE!!!

Anmeld

18. september 2009

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

jamen lige præcis! Er netop også det der er gået op for mig nu.. at jeg skal prise mig lykkelig over ikke at tage på endnu, og være glad for at lillepigen faktisk er større end gennemsnittet og får rigeligt
Ihh, jeg glæder mig sådan til at jeg skal møde hende og holde hende i mine arme efter den scanning i fredags hvor vi fik sat køn på er jeg bare blevet ENDNU mere klar (troede ikke det kunne lade sig gøre)...men jeg må væbne mig med tålmodighed 5½ måned endnu - medmindre min drøm holder stik.. så går der kun 4½

krams

er din drøm da at føde 1 måned før??? jeg vil også gerne føde før, men det er simpelhen fordi jeg døjer med mit bækken så meget. så synes 2 1/2 måned virker langt ude i fremtiden men skal jo til lægen igen i uge 36 og så kan man snakke med lægen om det. så nu må vi se.

synes også bare jeg er klar til hun kommer. skal jo have en lille mulat, så det bliver spændene at se hvem hun får hvad fra

er spændene at følge med i din mave. den vokser hurtig synes slet ikk min voksede så hurtigt,men det måske fordi man selv ser den.

Anmeld

18. september 2009

Moderator

livpultz skriver:

er din drøm da at føde 1 måned før??? jeg vil også gerne føde før, men det er simpelhen fordi jeg døjer med mit bækken så meget. så synes 2 1/2 måned virker langt ude i fremtiden men skal jo til lægen igen i uge 36 og så kan man snakke med lægen om det. så nu må vi se.

synes også bare jeg er klar til hun kommer. skal jo have en lille mulat, så det bliver spændene at se hvem hun får hvad fra

er spændene at følge med i din mave. den vokser hurtig synes slet ikk min voksede så hurtigt,men det måske fordi man selv ser den.

jeg drømte at jeg ville få en lille pige og at jeg fødte en måned før tid.. er den eneste drøm jeg har haft hvor bebser var en pige, i de andre har det været en dreng Nu må vi se hvad tiden bringer, bare hun er klar, når hun kommer!
ej, får du sådan en lækker lille chokolade baby!? snyd men ja, bliver da rigtig sjovt at se

Jeg synes selv det går vildt stærkt med min mave... synes jeg kan se en forskel hver eneste dag Men det er dejligt.. jeg elsker hver en centimeter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.