Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
livpultz skriver: det er også et rigtig sødt navnvar selv meget nervøs i starten fordi jeg ikke tog på. men min sagde sagde det var super flot jeg kun havde taget 2kg på til 24 ugers undersøgelse... men tænke meget over det i starten da andre jeg kendte allerede havde taget 10kg eller mere på da de var 24 uger...men så længe barnet vokser som hun skal, så er der ingen bekrymring
det er også et rigtig sødt navnvar selv meget nervøs i starten fordi jeg ikke tog på. men min sagde sagde det var super flot jeg kun havde taget 2kg på til 24 ugers undersøgelse... men tænke meget over det i starten da andre jeg kendte allerede havde taget 10kg eller mere på da de var 24 uger...men så længe barnet vokser som hun skal, så er der ingen bekrymring
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stineve skriver: Hvor er den smuk din mave
Ayasmor skriver:Er du virkelig allerede 17+0.. damn tiden den flyver afsted.. Du har da bare fået den smukkeste gravide mave.. Og Laura.. jeg synes bare det er så sødt.. (Hvid det altså bliver det)... glæder mig til næste uge til de nye billeder
Caroline86 skriver:ja, det går mega stærkt..og alligevel laaaaaaangsomt Er ret sikker på det bliver Laura... bliver mere og mere vild med det, og min mor kalder hende det allerede.. haha
Ayasmor skriver:ja det er meget underligt som tiden kan forløbe sig på den måde udner en graviditet... Jamen så kalder jeg hende bare for prinsesse Laura fra nu af hihi
Caroline86 skriver:jamen lige præcis! Er netop også det der er gået op for mig nu.. at jeg skal prise mig lykkelig over ikke at tage på endnu, og være glad for at lillepigen faktisk er større end gennemsnittet og får rigeligt Ihh, jeg glæder mig sådan til at jeg skal møde hende og holde hende i mine arme efter den scanning i fredags hvor vi fik sat køn på er jeg bare blevet ENDNU mere klar (troede ikke det kunne lade sig gøre)...men jeg må væbne mig med tålmodighed 5½ måned endnu - medmindre min drøm holder stik.. så går der kun 4½ krams
livpultz skriver:er din drøm da at føde 1 måned før??? jeg vil også gerne føde før, men det er simpelhen fordi jeg døjer med mit bækken så meget. så synes 2 1/2 måned virker langt ude i fremtiden men skal jo til lægen igen i uge 36 og så kan man snakke med lægen om det. så nu må vi se.synes også bare jeg er klar til hun kommer. skal jo have en lille mulat, så det bliver spændene at se hvem hun får hvad fraer spændene at følge med i din mave. den vokser hurtig synes slet ikk min voksede så hurtigt,men det måske fordi man selv ser den.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128