Anonym skriver:
Man må ikke, og man har ikke måtte det i mange år.
Min kære datter er flaske barn og jeg har prøvet 5 forskellige mme og ingen af dem har afhjulpet hendes meget hårde mave.
Hun kan ikke tåle laktoluse eller movicol, det hjælper på at hun får afføring men gør samtidig at hun så utroligt meget luft i maven så det i stedet for er det som irritere hende 
Så kom min gamle mormor med det råd at jeg skulle prøve Haversi, som er havergryn kogte op med vand også er grynene siet fra tilbage er en tyk klisteret masse.
Dette har hun nu fået i godt 2 uger og resultatet er
En glad poge som ikke døjer med luft i maven eller hård afføring, en pige som har afføring hver dag (for kunne der godt gå 4-5 dage mellem) og en pige som generelt er blevet meget mere rolig, en pige som sover bedre fordi der ikke er noget som trykker. En pige som sover længere end 1,5-2 timer da det mætter mere.
Hun får godt 2-3 tsk skeer om dagen blander op med en god potion mme 
Mor her ved godt har "det er ulovligt" og at det siges at babyer ikke må få grød for de er 4 måneder eller der over.
Men hos min pige har det hjulpet rigtig meget da ingen andre ting har virket på hende, og hvad gør man ikke får ens barn skal have det godt.
Dette er min holdning og jeg ved der sidder nogen der ude som slet ikke forstår mig og som syntes jeg aldrig skulle havde fået barn.
Men husk på der skal være plads til alle her inde og vi har alle en mening og det er ikke sikkert vi alle er ens

Tag det roligt. Jeg gav min søn hjemmelavet vælling fra han var ca en måned gammel fordi han var så sulten. En flaske til natten og jeg havde en meget tilfreds søn.