hannetheis skriver:
må jeg spørge hvordan du laver det. Har også en pode der døjer meget med luft i maven. Måske det var værd at prøve det.
Nu laver jeg en stor potion af gangen også gemmer jeg det i køleskabet, så skal jeg ikke stå og lave små potioner ved de måltider hun skal have 
Til små potioner bruger en 1 spsk havergryn 1 dl vand også putter jeg det i mikrovenen i ca 30-60 sek (til det er en tyk grød) så sigter jeg det i sådan en metal sigt med bitte små huller så grynene ikke kommer med. Tilbage er en tyk slimet grød som smager af ingen ting 
til store potioner laver jeg på slum, der måler jeg ikke af man putter bare i
Har hørt at man kan putte smør i, meeeen det tør jeg ikke forsøge mig med, nu virker det og det er rigligt hun har fået det hammer godt.
Hun får ca 1,5 tsk om morgen og om aften. Som skrevet tidliger så nogen gange får hun det som grød blandet op med mme så det bliver en tynd grød (hun er ikke til tyk grød) ellers blander jeg det i vandet og ryster flasken godt inden jeg putter pulveret i
Hvis jeg giver det som grød, putter jeg 1,5 tsk i en beholder som kan tåle mikroovn (aom regl et glas eller en kop) også giver jeg det 10 sek
det er lidt med at forsøge sig frem, nu har hun været på det i godt 2 uger i starten gav jeg kun 1 tsk om dagen og efter et par dage hævede jeg det til 2 tsker, det er først nu jeg virkelig kan mærke den rigtige virkning
Jeg fik at vide st jeg med det samme ville kunne se hvis hun ikke kunne tåle det, for så ville hun få det dårligt altså begynde at skrige fordi hendes mave eller tarme ikke kunne tåle det.
I gamle dage brugte man det til babyer, børn og voksne som enten havde ekstremt tynd eller hård mave 
Anmeld
Citér