Hej Tøser
Ja, jeg synes godt nok også at der blev noget stille herinde. Jeg tænkte at i sikkert nok fik klaret alt det nye sladder via msn eller sms :)
i onsdags skulle knægten i børnehave, jeg skulle i mødregruppe og farmand til personalemøde. Og oveni det hele skulle sundhedsplejersken komme og lave Bohlprøve på Anna. Det går da bare slet ikke alt det, og så med 1 bil kun. :S
Jeg fik så overtalt sundhedsplejersken til at komme derhen, hvor vi skulle holde mødregruppe den dag. Så afleverede vi først knægten. Jeg blev smidt af til mødregruppe, og farmand kørte til personale møde. Det blev så den længste dag i mødregruppe nogensinde, da jeg var der kl.10 og først blev hentet kl.16:40 Puha da for en lang dag.
Jeg havde nu regnet med at Anna ville være top kvik til den Bohl prøve der, men det gik slet ikke som jeg havde regnet med. Herhjemme reagere hun på den mindste lyd. Hvis vi f.eks. sidder inde i stuen og ser tv, kan hun pludselig rette opmærksomheden mod køkkenet. Og der er da ikke noget ude i køkkenet, så hvorfor kigger hun så interesseret i den retning? Jeg tog hende så med derud, og det viste sig så at katten stod og drak vand. Som om det var noget jeg kunne hører:$ Men efter hun så havde set hvor den lyd kom fra, så var det ikke længere spændende. Så det med lyde har hun altid været meget obs på. Men til Bohl prøven, gad hun da ikke at vende hovedet efter lydende fra de klokker af. Hvilket jeg jo havde regnet med at hun fluks ville gøre :( Men skidt pyt med det, da sundhedplejersken sagde at alt var helt fint :)
Og så har hun kravlet i et godt stykke tid nu, så hun har fået tabt sig lidt. Så nu hænger det bedre sammen med de mål der. Før jul vejede hun 8,3 kg. Efter nytår vejede hun 9,1 kg. og nu vejer hun så 9,3 kg. Så hun har været godt i stand, siden at vægten passer fint nu :P Tirsdag åd hun en halv pizza helt selv, det var bare guf. Storebror på 4 år spiste 2 små stykker, og så kunne han ikke mere. Så ikke så underligt at hun har tendens til at blive en smule småfed :D Den første tand fik hun i vinterferien, og den næste tand kom 1 uges tid efter. Men der er stadig kun de 2 :)
Vi trives fint og har det allesammen godt herhjemme. Det var så det sidste nye sladder herfra.
Knus V.
Anmeld