Hvor er i alle henne????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.497 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. april 2008

sbs78

Der er godt nok stille her inde lige for tiden.

nå men her hjemme går det rigtigt godt. I fredags havde vi sp til boelprøve det gik sådan okay. Freja reagerede bare ikke på venstre øre, men ellers var alt andet fint. Vægt 7300g (lilli fis) længde 71cm.
JA så blev jeg jo 30 i weekenden8D Havde tøse tamtam lørdag aften, det var bare hyggeligt.
Så er Freja også begyndt et kavle. Så nu er det bare med at passe på :P Og så kom hendes første tand (L)
Håber også at i andre har det godt:)

Knus sidsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2008

Lulle25

Hej søde ;) Vi har det også godt men det ved du jo ;)
Mathilde vejede 8 kg og er 71cm lang og gik ikke igennem boel på højre øre, så vi får sp igen d. 15 april...
Men ja hvor er alle dog blevet af???
Kh Louise der bare lige ville svare så du ikke føler dig ensom:P

Anmeld

4. april 2008

Kristina V

heisa...
Vi ska først have prøven her den 23... Det var meningen hun sku ha været her den 16, men der ska vi op på børneambula... Så det bliver spændende...
Ca alle her hjemme har været syge, og nu ligger jeg, så her sker der ikk så meget..
Klem herfra.

Anmeld

4. april 2008

Villa

Hej Tøser

Ja, jeg synes godt nok også at der blev noget stille herinde. Jeg tænkte at i sikkert nok fik klaret alt det nye sladder via msn eller sms :)

i onsdags skulle knægten i børnehave, jeg skulle i mødregruppe og farmand til personalemøde. Og oveni det hele skulle sundhedsplejersken komme og lave Bohlprøve på Anna. Det går da bare slet ikke alt det, og så med 1 bil kun. :S

Jeg fik så overtalt sundhedsplejersken til at komme derhen, hvor vi skulle holde mødregruppe den dag. Så afleverede vi først knægten. Jeg blev smidt af til mødregruppe, og farmand kørte til personale møde. Det blev så den længste dag i mødregruppe nogensinde, da jeg var der kl.10 og først blev hentet kl.16:40 Puha da for en lang dag.

Jeg havde nu regnet med at Anna ville være top kvik til den Bohl prøve der, men det gik slet ikke som jeg havde regnet med. Herhjemme reagere hun på den mindste lyd. Hvis vi f.eks. sidder inde i stuen og ser tv, kan hun pludselig rette opmærksomheden mod køkkenet. Og der er da ikke noget ude i køkkenet, så hvorfor kigger hun så interesseret i den retning? Jeg tog hende så med derud, og det viste sig så at katten stod og drak vand. Som om det var noget jeg kunne hører:$ Men efter hun så havde set hvor den lyd kom fra, så var det ikke længere spændende. Så det med lyde har hun altid været meget obs på. Men til Bohl prøven, gad hun da ikke at vende hovedet efter lydende fra de klokker af. Hvilket jeg jo havde regnet med at hun fluks ville gøre :( Men skidt pyt med det, da sundhedplejersken sagde at alt var helt fint :)

Og så har hun kravlet i et godt stykke tid nu, så hun har fået tabt sig lidt. Så nu hænger det bedre sammen med de mål der. Før jul vejede hun 8,3 kg. Efter nytår vejede hun 9,1 kg. og nu vejer hun så 9,3 kg. Så hun har været godt i stand, siden at vægten passer fint nu :P Tirsdag åd hun en halv pizza helt selv, det var bare guf. Storebror på 4 år spiste 2 små stykker, og så kunne han ikke mere. Så ikke så underligt at hun har tendens til at blive en smule småfed :D Den første tand fik hun i vinterferien, og den næste tand kom 1 uges tid efter. Men der er stadig kun de 2 :)

Vi trives fint og har det allesammen godt herhjemme. Det var så det sidste nye sladder herfra.

Knus V.

Anmeld

4. april 2008

Kristina V

Villa: Øhmm...... GOdt nok lader jeg line smage forskellige ting, men en halv pizza????? Det kan os godt ske det bare er mig, men en halv pizza....

Anmeld

5. april 2008

Louise83

Villa: Kan godt forstå at du er lidt øv over boel-prøven, man vil jo så gerne at ens unger klarer det godt når der er SP, men det var da fint hun klarede den alligevel :) Ja jeg ville nok heller ikke give isabella 1 pizza, men hver sin smag... ;)

Her er der ikke så meget nyt, det har godt nok været nogle hårde dage herhjemme, at have isabella næsten 24 timer i døgnet og varte håndværkere op og forsøge at holde hjemmet nogenlunde rent så vi ikke får "bygge-støv-allergi", det er sgu bare hårdt... Men det værste er ved at være overstået, de er færdige med det som sviner mest ovenpå, heldigvis... :)

Kram Louise

Anmeld

7. april 2008

Ja undskyld mig.. men det lyder da godt nok lidt som om, at du var 4 dage for sent med en ufattelig dårlig aprils nar. Man giver squ da ikke et lille barn 1/2 pizza.. ja normalt lukker jeg bare munden og tænker mit, men her kan jeg godt nok ikke holde min kæft.

Og til jer andre.. ja jeg er nok ikke så aktiv herinde længere.. men føler lidt den hyggelige snak er blevet ødelagt af sære typer.. uden at nævne navne :D

Anmeld

7. april 2008

Kristina V

auv auv Villa...

Nok forstår jeg det ikk, men vælger da mine ord!
Men sys nu ikk at nogle ødelægger det herinde.. Heldigves er vi ikk ens har jeg fundet ud af!! det er lidt det som gør det sjovt!

Anmeld

8. april 2008

Villa

Kristina V skriver:

auv auv Villa...

Nok forstår jeg det ikk, men vælger da mine ord!
Men sys nu ikk at nogle ødelægger det herinde.. Heldigves er vi ikk ens har jeg fundet ud af!! det er lidt det som gør det sjovt!

Hej Kristina.

Jeg er desværre ikke helt med, når det lige gælder dette indlæg.

Knus Villa

Anmeld

8. april 2008

Villa

sbs78 skriver:

Der er godt nok stille her inde lige for tiden.

nå men her hjemme går det rigtigt godt. I fredags havde vi sp til boelprøve det gik sådan okay. Freja reagerede bare ikke på venstre øre, men ellers var alt andet fint. Vægt 7300g (lilli fis) længde 71cm.
JA så blev jeg jo 30 i weekenden8D Havde tøse tamtam lørdag aften, det var bare hyggeligt.
Så er Freja også begyndt et kavle. Så nu er det bare med at passe på :P Og så kom hendes første tand (L)
Håber også at i andre har det godt:)

Knus sidsel

Hej Sidsel.

Glemte da vidst helt at sige tillykke :) Det er nu skønt når de får den første tand, og begynder at komme lidt mere rundt :P

Ja, jeg har desværre nok en dårlig vane med bare at komme dumpende og så lige læsse en halv roman af :$

Men i skal bare sætte mig på plads hvis det er jeg begynder at fylde for meget ;)

Knus V.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.