Barnevogn sælges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2015

AnneH

Kun1somMIG skriver:

Kbh eller Køge. 

Øv, det var lidt langt væk. Desværre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2015

Kun1somMIG

AnneH skriver:

Øv, det var lidt langt væk. Desværre.

Ja desværre. 

Tvivler også på den kan sendes. 

Anmeld Citér

3. oktober 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg er ked af at høre at I skal af med den mht omstændighederne

Men tænkte på, vil sælgeren ikke tage den tilbage? Der hvor vi købte vores kunne vi ikke få den opbevaret pga den var købt på tilbud. På samme måde kunne den så heller ikke leveres tilbage. Men vi fik den opbevaret alligevel, da de sagde at tilfredse kunder var vigtigere end regler. På samme måde skulle vi nok finde ud af det, hvis uheldet var ude(købte den i uge 5). Så måske de gerne vil alligevel? 

Anmeld Citér

3. oktober 2015

anja89

Hvad er den oppe på.?

Anmeld Citér

3. oktober 2015

Kun1somMIG

SDD skriver:

Jeg er ked af at høre at I skal af med den mht omstændighederne

Men tænkte på, vil sælgeren ikke tage den tilbage? Der hvor vi købte vores kunne vi ikke få den opbevaret pga den var købt på tilbud. På samme måde kunne den så heller ikke leveres tilbage. Men vi fik den opbevaret alligevel, da de sagde at tilfredse kunder var vigtigere end regler. På samme måde skulle vi nok finde ud af det, hvis uheldet var ude(købte den i uge 5). Så måske de gerne vil alligevel? 

Det har vi prøvet. De var slet ikke til at hugge eller stikke i og den blev først hentet efter baby blev født men baby nåede aldrig hjem fra hospitalet men vognen nåede at stå i hjemmet i ca 14 dage. 

Butikkens argumentation var at det var en bestillingsvare og at de ikke tog bestillingsvarer retur. 

Det er ikke mig der har mistet men en fra min familie. 

Jeg prøver bare at hjælpe dem ved at få vognen videre da de stadig er sårbare. 

Anmeld Citér

3. oktober 2015

Kun1somMIG

anja89 skriver:

Hvad er den oppe på.?

Der er budt 5800 men stadig lidt fra smertegrænsen. 

Anmeld Citér

3. oktober 2015

Jegkiggerpåfugle

Kun1somMIG skriver:

Det har vi prøvet. De var slet ikke til at hugge eller stikke i og den blev først hentet efter baby blev født men baby nåede aldrig hjem fra hospitalet men vognen nåede at stå i hjemmet i ca 14 dage. 

Butikkens argumentation var at det var en bestillingsvare og at de ikke tog bestillingsvarer retur. 

Sikke da en butik - der ville jeg ikke sætte mine ben hvis det er den politik de har når man mister en baby og barnevognen ikk har været brugt

Anmeld Citér

3. oktober 2015

Jegkiggerpåfugle

Kun1somMIG skriver:

Hvad med købeloven?

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Babs12

Jegkiggerpåfugle skriver:

Hvad med købeloven?

Gir dig kun ret til at returnere ved køb på internettet. I fysiske butikker er det kun hvis de har en politik om det. 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Hectar

Jegkiggerpåfugle skriver:

Hvad med købeloven?

De har ikke pligt til at tage bestillingsvarer retur.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.