Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Grundet ulykkelige forhold sælges en lilla/blomme farvet barnevogn.
Det er en emmaljunga big Star suprême med s-stel og den er aldrig brugt.
For billeder skriv en privat besked med mail eller tlf nr.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Farven hedder rioja og det er en 2016 model.
Skal ikke købe barnevogn, men synes der skal ryge et kram afsted også selvom jeg ikke ved eller kender de ulykkelige omstændigheder.
lineog4 skriver: Skal ikke købe barnevogn, men synes der skal ryge et kram afsted også selvom jeg ikke ved eller kender de ulykkelige omstændigheder.
Hvor er du bare sød
Jeg vil gi krammet videre
Kun1somMIG skriver: Grundet ulykkelige forhold sælges en lilla/blomme farvet barnevogn. Det er en emmaljunga big Star suprême med s-stel og den er aldrig brugt. For billeder skriv en privat besked med mail eller tlf nr.
Hvor r den flot.
Hvad skal du have for den?
og stort kram
Hvor r den flot. Hvad skal du have for den? og stort kram
Vi vil helst ikke under 7000 men vi vil også gerne af med den hurtigt.
Farven er bare så flot.
Tak for kram. Jeg vil sende det videre :-)
Kun1somMIG skriver: Vi vil helst ikke under 7000 men vi vil også gerne af med den hurtigt. Farven er bare så flot. Tak for kram. Jeg vil sende det videre :-)
Det kan jeg godt forstå. Den r godt nok også super flot. Desværre langt over vores budget. Men er sikker på den nok skal blive solgt
Hvor i landet befinder den sig?
AnneH skriver: Hvor i landet befinder den sig?
Kbh eller Køge.
Mor1986 skriver: Det kan jeg godt forstå. Den r godt nok også super flot. Desværre langt over vores budget. Men er sikker på den nok skal blive solgt
Det håber vi også på.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128