julegaver til bedsteforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2015

AJ14

Bshizzle skriver:

Sidste år lavede ungerne Skåle og Lysestager i Perler. 

Ellers har de osse lavet : 

Krus (med egen tegning på )

Nøgleringe. 

Tegninger i ramme. 

Malet på en ramme (hvor der var billede af dem i).

En billede bog med billeder af dem i. 

Figurer lavet i Ler og malet på. 

Ting lavet af papmache. 

Du kan evt google dig frem til kreative ideer til børn. 

I er søreme kreative hjemme ved Jer. ☺

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

i år skal bedsteforældre have et stort lærredsbillede af ungerne.

Anmeld Citér

30. september 2015

AJ14

Happiness skriver:

Min søn skal lave armbånd med forskellige perlesten til mormor/farmor, og så skal vi lave et lærred med håndaftryk som et dyr. (regner med en edderkop) 

Lillesøster skal male med fingermaling på lærred og så ved jeg endnu ikke hvad hun ellers skal.

Vi laver en årets bog fra begge unger (samlet). Måske en med Mormors bog, med citater og billeder af dem sammen. Jeg er ikke helt færdig med min planlægning

Forrige år har vi lavet:

'Hama perleskåle.

Malet på tomme syltetøjs/rødbedeglas, lagt salt i og et fyrfadslys.

Malet på krus.

Hånd/fodaftryk på lærred 

Kalendere med tegninger, aftryk, citater og billeder.

Hvert år får de også en ramme med årets billede hos fotografen. 

Gode idéer.  Tror også sådan en årets bog af børnene er en god idé 

Anmeld Citér

30. september 2015

AJ14

Skouboe skriver:

I år har vi leget med pileflet, så det bliver nok noget i den retning. Min ældste har lært at sy på min symaskine, så hun laver nok brødkurve mv, og farfar ønsker sig en ny svampekurv, så det laver vi nok til ham.

Ok. Det lyder spændende.  Men mine er vidst lige små nok til det. Men det er en ide til når de bliver større 

Anmeld Citér

30. september 2015

Benjamins'mor

AJ14 skriver:

Tak for svar.  Tror jeg skal prøve med skåle af perler. Det vil mine unger sikkert synes var sjovt at lave og anderledes. Det kan de også begge være med til. 

Min datter var kun lige blevet 1 år, så hun kunne ikke rigtigt hjælpe. Til gengæld hyggede hun sig med trylledejen. Men min søn synes det var et kæmpe hit at sortere og så prøve at få dem til at hænge fast. Samme tid lavede vi også juletræs pynt, så tog vi vores jule småkage Forme, lagde dem på en bradepande med bagepapir og så puttede vi de farver i som han ønskede. Så fik vi både stjerner, hjerter, juletræer og rensdyr

Anmeld Citér

30. september 2015

Newsence

Vi plejer at sidde sammen med dem og lave en års kalender på de her vistaprint osv sider. Det er ultimativt børnene der selv bestemmer hvilke billeder der skal på og hvilken tekst der skal stå. Det eneste jeg gør er at udfylde dagene med div. fødselsdag i familien. Det er en gave som hvert år gør glæde og de elsker at sidde og vælge billeder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.