Jeg er øhm... ensom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2015

Muhmi

Chalala85 skriver:

Ja det er bare ikke fair 

Måske lang distance venskaber fungere 

Mon ikke... Mine veninder bor i henholdsvis Nivå og nær Roskilde, så mon ikke det nok også kunne gå med dig Ved i hvert fald bare at vi altid synes at snakke godt sammen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2015

Chalala85

Muhmi skriver:

Mon ikke... Mine veninder bor i henholdsvis Nivå og nær Roskilde, så mon ikke det nok også kunne gå med dig Ved i hvert fald bare at vi altid synes at snakke godt sammen

Jeg er meget enig  så kan vi da sikkert få det til at fungere 

Anmeld Citér

29. september 2015

Nov26

Du er også velkommen til at skrive til mig. Jeg er 36 bor i Taastrup med min mand og to børn på 4 og 1.  Til daglig arbejder jeg i en transport virksomhed.  Hilsen mig 

Anmeld Citér

30. september 2015

Didde85

Chalala85 skriver:

Hej piger,

Jeg har igennem de sidste år mistet en hel del venner samt familie.

Det er til dels deres egne valg, men også mine. Nogen gange vokser man nok bare i hver sin retning, efterhånden som man bliver voksen. Nogen stifter tidligt familie... andre ikke.

Jeg sidder nu som en efterhånden voksen kvinde på snart 30år, gift med en dejlig mand, og mor til 2 dejlige drenge på 3 og 8 år. Jeg har min far tilbage, det er hvad jeg har af familie, og så 2 veninder. Thats it. Hverken mere eller mindre.

Det gør mig enormt ked af det. Jeg har ellers altid været meget social, og har også altid følt de fleste rigtig godt kunne lide mit selskab.

Så ja, jeg Charlotte, søger nye og tætte veninder

Så info om mig, uden det skal lyde som en datingprofil

Navn: Charlotte

Alder: 29år ( 30år d. 16 Nov )

Bor: Vallensbæk strand i rækkehus

Arbejder: Sundhed.dk som teamlead

Interesser:

Børn, biler, mode/shopping, IT, familie, cafe, bio - Ja egentlig nok det de fleste kan lide

Jeg er helt nede på jorden, men samtidig har jeg enormt meget humor og den er som regel sort.

Så hvis du, ligesom jeg, sidder og gerne vil have et eller flere venskaber, der holder og bygger på ærlighed og tillid, så skriv da til mig

Jeg bider ikke, men jeg er rigtig sød og god til at bage

Hej,

Hvor fedt du skriver så åbent. Det er lige mig lige frem ingen filter��

Det er bare så surt du bor derovre for tror vi kunne få det sjovt.

Du må sige til hvis du kommer herover������

Knus Didde og Vega

Anmeld Citér

30. september 2015

san

frisk gjort  mon ikke du nok skal finde nogen nye veninder, du ser i hvert fald utrolig sød ud... Held og lykke med det 

Anmeld Citér

30. september 2015

Isabella_mor

Hvis jeg kommer på dine kanter så drikker jeg da gerne en kop kaffe med dig  

jeg er 29. Mor til to. Sygeplejerskestuderende. Jeg oplever selv ensomheden, dog ikke så slemt som i min barsel hvor jeg bogstaveligt talt var alene fra starten. Nu har jeg mange jern i ilden. Jeg bor i nordsjælland med min kæreste og vores unger. Jeg er ved at tage kørekort hvilket giver mig en frihed når jeg er færdig så ville en tur til vallensbæk jo ikke være så langt væk  

Anmeld Citér

30. september 2015

Chalala85

Nov26 skriver:

Du er også velkommen til at skrive til mig. Jeg er 36 bor i Taastrup med min mand og to børn på 4 og 1.  Til daglig arbejder jeg i en transport virksomhed.  Hilsen mig 

Hej , det var dejlig tæt på 

Vil meget gerne lære dig at kende 

Anmeld Citér

30. september 2015

Chalala85

Isabella_mor skriver:

Hvis jeg kommer på dine kanter så drikker jeg da gerne en kop kaffe med dig  

jeg er 29. Mor til to. Sygeplejerskestuderende. Jeg oplever selv ensomheden, dog ikke så slemt som i min barsel hvor jeg bogstaveligt talt var alene fra starten. Nu har jeg mange jern i ilden. Jeg bor i nordsjælland med min kæreste og vores unger. Jeg er ved at tage kørekort hvilket giver mig en frihed når jeg er færdig så ville en tur til vallensbæk jo ikke være så langt væk  

Hej 

Du skal være mere end velkommen

Jeg har kørekort og bil, så afstand etniske skræmmende så længe man kan holde gang i venskabet via SMS opkald etc 

Anmeld Citér

30. september 2015

Chalala85

san skriver:

frisk gjort  mon ikke du nok skal finde nogen nye veninder, du ser i hvert fald utrolig sød ud... Held og lykke med det 

Tak

Det håber jeg da jeg er også enormt sød Hihi 

Anmeld Citér

30. september 2015

Isabella_mor

Chalala85 skriver:

Hej 

Du skal være mere end velkommen

Jeg har kørekort og bil, så afstand etniske skræmmende så længe man kan holde gang i venskabet via SMS opkald etc 

Det er rigtigt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.