Jeg er øhm... ensom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.790 visninger
19 svar
10 synes godt om
28. september 2015

Chalala85

Hej piger,

Jeg har igennem de sidste år mistet en hel del venner samt familie.

Det er til dels deres egne valg, men også mine. Nogen gange vokser man nok bare i hver sin retning, efterhånden som man bliver voksen. Nogen stifter tidligt familie... andre ikke.

Jeg sidder nu som en efterhånden voksen kvinde på snart 30år, gift med en dejlig mand, og mor til 2 dejlige drenge på 3 og 8 år. Jeg har min far tilbage, det er hvad jeg har af familie, og så 2 veninder. Thats it. Hverken mere eller mindre.

Det gør mig enormt ked af det. Jeg har ellers altid været meget social, og har også altid følt de fleste rigtig godt kunne lide mit selskab.

Så ja, jeg Charlotte, søger nye og tætte veninder

Så info om mig, uden det skal lyde som en datingprofil

Navn: Charlotte

Alder: 29år ( 30år d. 16 Nov )

Bor: Vallensbæk strand i rækkehus

Arbejder: Sundhed.dk som teamlead

Interesser:

Børn, biler, mode/shopping, IT, familie, cafe, bio - Ja egentlig nok det de fleste kan lide

Jeg er helt nede på jorden, men samtidig har jeg enormt meget humor og den er som regel sort.

Så hvis du, ligesom jeg, sidder og gerne vil have et eller flere venskaber, der holder og bygger på ærlighed og tillid, så skriv da til mig

Jeg bider ikke, men jeg er rigtig sød og god til at bage

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2015

CarinaSB

Chalala85 skriver:

Hej piger,

Det er til dels deres egne valg, men også mine. Nogen gange vokser man nok bare i hver sin retning, efterhånden som man bliver voksen. Nogen stifter tidligt familie... andre ikke.

Jeg sidder nu som en efterhånden voksen kvinde på snart 30år, gift med en dejlig mand, og mor til 2 dejlige drenge på 3 og 8 år. Jeg har min far tilbage, det er hvad jeg har af familie, og så 2 veninder. Thats it. Hverken mere eller mindre.

Det gør mig enormt ked af det. Jeg har ellers altid været meget social, og har også altid følt de fleste rigtig godt kunne lide mit selskab.

Interesser:

Børn, biler, mode/shopping, IT, familie, cafe, bio - Ja egentlig nok det de fleste kan lide

Jeg er helt nede på jorden, men samtidig har jeg enormt meget humor og den er som regel sort.

Så hvis du, ligesom jeg, sidder og gerne vil have et eller flere venskaber, der holder og bygger på ærlighed og tillid, så skriv da til mig

en skam du bor så lang væk for du lyder bare rigtig sød :)

Anmeld Citér

28. september 2015

Chalala85

CarinaSB skriver:

en skam du bor så lang væk for du lyder bare rigtig sød :)

Tak *ss* Typisk ja.. self skal du bor "over there"

Anmeld Citér

28. september 2015

Lisbeth1985

Hvor er du sej og modig - jeg ville aldrig turde lave sådan et indlæg:-) Jeg bor desværre i Jylland,så der er nok lidt for langt.. Men hvis du en dag skulle komme forbi,har jeg altid kaffe på kanden :-)

Anmeld Citér

28. september 2015

Chalala85

Lisbeth1985 skriver:

Hvor er du sej og modig - jeg ville aldrig turde lave sådan et indlæg:-) Jeg bor desværre i Jylland,så der er nok lidt for langt.. Men hvis du en dag skulle komme forbi,har jeg altid kaffe på kanden :-)

Hvor er du sød - og tak Tjah.. modig og modig er så meget sagt.. mere ked af det, og ved der sker jo ikke noget, hvis jeg ikke selv gør noget ved det  

Men jeg holder på dem med kaffen

Anmeld Citér

29. september 2015

Sienna82

1. Hvor er det sejt du melder ud og gør noget ved sagen☺️�� for hold da op, vi er mange i samme situation! For mig, begyndte det, da jeg stiftede familie. Jeg var den første i omgangskredsen, og folk gled ligesom helt fra�� brugte nogle år på at spekulere på hvad der er galt med mig. Og jo, jeg er sikkert lidt små-skør, men tror i bund og grund, jeg har ændret mig meget og har andre værdier nu�� samt en meget lille familie, som dig.

Anmeld Citér

29. september 2015

Maj 1978

Chalala85 skriver:

Hej piger,

Interesser:

Hej 

Jeg er 37 og har en søn på 8 år som går i 2 kl. Vi bor i Ishøj, sammen med min kæreste. Så det er ikke så langt fra dig. 

Kender godt den der følelse med at føle sig alene nogle gange. 

Min mor og søster bor i Frederikshavn. 

Jeg har nogle rigtige gode veninder men dagene går hurtig med job og familie ;-) 

Jeg er bankrådgiver til daglig og min kæreste er maler. Og så venter vi fælles barn  

Du er meget velkommen til at skrive privat.... Så kan vi tage den derfra. 

Mange hilsner fra mig

Anmeld Citér

29. september 2015

Chalala85

Sienna82 skriver:

1. Hvor er det sejt du melder ud og gør noget ved sagen☺️�� for hold da op, vi er mange i samme situation! For mig, begyndte det, da jeg stiftede familie. Jeg var den første i omgangskredsen, og folk gled ligesom helt fra�� brugte nogle år på at spekulere på hvad der er galt med mig. Og jo, jeg er sikkert lidt små-skør, men tror i bund og grund, jeg har ændret mig meget og har andre værdier nu�� samt en meget lille familie, som dig.

Det er præcist det samme for mig.

Jeg var også den første med børn osv. Så jeg tror også det er "normalt" men derfor behøver der jo ikke forblive sådan 

Anmeld Citér

29. september 2015

Muhmi

Ville gerne, men vi bor så langt fra hinanden... 

Anmeld Citér

29. september 2015

Chalala85

Muhmi skriver:

Ville gerne, men vi bor så langt fra hinanden... 

Ja det er bare ikke fair 

Måske lang distance venskaber fungere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.