Mødetider på hhv ucsj og ucc

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. september 2015

Steffecph

Hej allesammen! 
Jeg står og skal til at søge ledige pladser med studiestart til vinter. Jeg vil gerne læse til pædagog. 
Men det hele skal jo hænge sammen og da min kæreste læser i slagelse, skal jeg minimum aflevere min datters selv 3 gange om ugen.
Er der nogle herinde der kender til første times mødetid?
Både på UCSJ men også UCC. Her tænker jeg både Vordingborg, Slagelse, København og Hillerød.
Jeg har også overvejet e-learning, men det er sidste mulighed - jeg vil gerne ud af huset hver dag ;-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2015

S*DD

Hvis det stadig er sådan som da jeg gik på ucc, så var det først kl 9 den første time tidligst lå. 

Anmeld Citér

28. september 2015

esioul

Steffecph skriver:

Hej allesammen! 
Jeg står og skal til at søge ledige pladser med studiestart til vinter. Jeg vil gerne læse til pædagog. 
Men det hele skal jo hænge sammen og da min kæreste læser i slagelse, skal jeg minimum aflevere min datters selv 3 gange om ugen.
Er der nogle herinde der kender til første times mødetid?
Både på UCSJ men også UCC. Her tænker jeg både Vordingborg, Slagelse, København og Hillerød.
Jeg har også overvejet e-learning, men det er sidste mulighed - jeg vil gerne ud af huset hver dag ;-)

Jeg tænker bare... hvad med praktikkerne? 

Mange institutioner åbner jo rigtig tidligt og det er ikke sikkert man kan lave en særaftale, da man i 2 af praktikkerne tæller med i normeringen. Blot lige til info

Anmeld Citér

28. september 2015

Bebe89

På UCSJ er det kl. 9 eller 8.15 (eller 12.10 eller 12.55 eller ja...)

Anmeld Citér

28. september 2015

Steffecph

Tak. :-) 

Praktikkerne bliver ikke et problem.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.