føde 4 og en halv uge for tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

Hej med dig. Jeg tror ikke du har grund til bekymring - det er jo knapt nok for tidligt (uge 37 = "til termin") - men snak da lige med din JM, hvis du skal beroliges lidt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2015

anna111

Profilbillede for anna111
ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hej med dig. Jeg tror ikke du har grund til bekymring - det er jo knapt nok for tidligt (uge 37 = "til termin") - men snak da lige med din JM, hvis du skal beroliges lidt

Tak 

Jeg ringer osse ind til hende i morgen 

Anmeld Citér

27. september 2015

Rockertand

anna111 skriver:

Okay tak for svar dejligt han har det godt 

Jeg håber dog ikke at skulle indlægges mere ind 1 Max 2 dage da jeg har en lille pige på 17 mdr der har brug for sin mor osse 

Du skal nok forberede dig på, at det kan tage længere tid.

Sidste gang fødte jeg 37+1, lille barn, men ingen komplikationer i øvrigt, dog kuvøse og sondemad, men blev først endeligt udskrevet efter 14 dage pga. manglende stabil vægtøgning.

Anmeld Citér

27. september 2015

Sabone

anna111 skriver:

Nogle der har født 4 og en halv uge for tidligt og fået et sund og rask barn uden nogen men senere hen som ekstra  sensitiv og sådan ? 

Jer der har født det for tidligt hvor der har været komplikationer enten efter eller senere hen  må osse gerne fortælle 

Er nemlig lidt navøs da det kun er et spørgsmål om tid nu før jeg fødder da min krop ikke kan mere jeg er 35+4 idag 

Vores søn er født 4 uger for tidligt 

Vi var indlagt i 8 dage. Han fik lidt gulsot, men ikke nok til at skulle i lys og så fik han lidt modermælk på kop efter jeg havde ammet ham 

Han bliver 2 år d. 9. oktober og fejler absolut intet og han er super godt med, hvis ikke længere fremme, end andre børn på hans alder 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Mom2Two

Nogle der har født 4 og en halv uge for tidligt og fået et sund og rask barn uden nogen men senere hen som ekstra  sensitiv og sådan ? 

Jer der har født det for tidligt hvor der har været komplikationer enten efter eller senere hen  må osse gerne fortælle 

Er nemlig lidt navøs da det kun er et spørgsmål om tid nu før jeg fødder da min krop ikke kan mere jeg er 35+4 idag 

Min ældste er taget ved akut kejsersnit i uge 33, den yngste blev taget i uge 29... De er begge sensitive... Den ældste er snart 3, han er så følsom, med hensyn til lyde, ændringer, rutiner, osv... Min yngste havde to huller i hjertet, astmatisk bronkitis, og dårlige lunger... Han fik ilt og fik deraf en muskelskade i øjenlåget... Han hænger på mig dag og nat - han fylder 2 til januar... De går hjemme, og har altid gjort det, men skal til a starte op i vuggestue/børnehave sammen ... De begge er små af deres størrelser, men er super seje <3

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Moar2011

anna111 skriver:

jeg fødte 33+3 og der er intet at mærke på ham 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Tak for alle jeres svar jeg er nu 38+2 med en pige i maven på 3300-3400 gram så jeg er ikke navøs for at gå i fødsel mere 

Jeg venter bare på at få det overstået og skal ind til en læge i morgen og snakke om evt igangsættelse 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Mor1986

anna111 skriver:

Min mand er født tre mdr for tidligt og vejede der samme som en liter mælk. Han har i dag børne eksem, astma og allergi. Men han er hverken sensitiv eller noget. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.