føde 4 og en halv uge for tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.070 visninger
17 svar
3 synes godt om
26. september 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Nogle der har født 4 og en halv uge for tidligt og fået et sund og rask barn uden nogen men senere hen som ekstra  sensitiv og sådan ? 

Jer der har født det for tidligt hvor der har været komplikationer enten efter eller senere hen  må osse gerne fortælle 

Er nemlig lidt navøs da det kun er et spørgsmål om tid nu før jeg fødder da min krop ikke kan mere jeg er 35+4 idag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min den store er født 6 uger før tid og der har aldrig været nogen problemer. Hun er 7 år nu. Vh stine

Anmeld Citér

26. september 2015

anna111

StineW79 skriver:

Min den store er født 6 uger før tid og der har aldrig været nogen problemer. Hun er 7 år nu. Vh stine

Mange tak det beroliger mig lidt 

Anmeld Citér

26. september 2015

CH2012

anna111 skriver:

Nogle der har født 4 og en halv uge for tidligt og fået et sund og rask barn uden nogen men senere hen som ekstra  sensitiv og sådan ? 

Jer der har født det for tidligt hvor der har været komplikationer enten efter eller senere hen  må osse gerne fortælle 

Er nemlig lidt navøs da det kun er et spørgsmål om tid nu før jeg fødder da min krop ikke kan mere jeg er 35+4 idag 

Min mand er født to mdr. for tidligt og der har aldrig været noget. Min kusine er født 3 mdr. for tidligt og der har heller ikk været noget. Naboens knægt er født 2 mdr. for tidligt og der er heller ikk noget

Pøj pøj med det 

Anmeld Citér

26. september 2015

anna111

CH2012 skriver:

Min mand er født to mdr. for tidligt og der har aldrig været noget. Min kusine er født 3 mdr. for tidligt og der har heller ikk været noget. Naboens knægt er født 2 mdr. for tidligt og der er heller ikk noget

Pøj pøj med det 

Mange tak for svar 

Syntes bare tit man høre at babyer der bliver født for tidligt godt kan være meget sensitive og bagud i udviklingen.  

Men er glad for at høre at det ikke altid forholder sig sådan 

Anmeld Citér

26. september 2015

MorTil3+

Jeg fødte 5 uger for tidligt og indtil videre er der ikke noget at mærke på ham, han er 7 mdr. Vi var indlagt de første 16 dage da han ikk selv kunne spise og han havde elektroder på, drop i navlen til antibiotika og så fik han gulsot så lå i lys nogle dage. Han er lidt mindre end gennemsnittet men trives fint og kan alt det en baby på 7 mdr skal kunne.

Anmeld Citér

26. september 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Man siger jo at det at føde til tiden er fra uge 37 og frem så det er jo ikke så lang tid du har inden du når dertil.. Der er self forskel på børn og det jeg tænker der evt kan blivende din er måske en sonde hvis sutterefleksrn ikke helt er der og måske en lille smule ilt i starten .. Snak med din jm om din bekymring så du Ikke skal gå og være bekymret og så du er godt forberedt når bebs kommer .. Pøj pøj

Anmeld Citér

26. september 2015

sommerc

Profilbillede for sommerc
anna111 skriver:

Hej 

jeg fødte 3 mdr for tidligt. Og Indlagt i 9 uger.. 

Den dag idag, er min søn 3,5 år, og alt er som det skal være. Vi har heldigvis ikke haft et eneste "problem" med på vejen.

Anmeld Citér

26. september 2015

anna111

sommerc skriver:

Hej 

jeg fødte 3 mdr for tidligt. Og Indlagt i 9 uger.. 

Den dag idag, er min søn 3,5 år, og alt er som det skal være. Vi har heldigvis ikke haft et eneste "problem" med på vejen.

Okay tak for svar dejligt han har det godt 

Jeg håber dog ikke at skulle indlægges mere ind 1 Max 2 dage da jeg har en lille pige på 17 mdr der har brug for sin mor osse 

Anmeld Citér

27. september 2015

Mor til F

anna111 skriver:

Nu er jeg godt nok selv født 33 + 6, så noget før det tidspunkt du søger viden omkring - men jeg har desværre været MEGET plaget af at være født så tidligt.  Ikke for at skræmme dig,  men der er jo ingen garanti. 

Min mor havde dog ssf, som gjorde at jeg blev vækst hæmmet og mit syn & balance center i hjernen ikke er ordentligt udviklet. 

Og så fik jeg desværre tarmsygdommen NEC, bivirkningerne er bestemt ikke rare + har en del ar fra 2 operationer og fordi jeg var koblet til en hjete/lunge maskine.

Jeg håber at alt med dig og din baby i maven forløber uden komplikationer

Held & lykke <3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.