Linkaa skriver:
22/9-15 fødselsberetning af Ella
I korte træk gik det sådan her: Jeg vågnede kl 2:20 og skulle tisse... Undrede mig over at jeg havde så ondt i lænden, men tænkte ikke mere over det. Indtil jeg kom ind i seng igen, og syntes det murrede anderledes end plukveerne plejede:-) Efterhånden blev det lidt mere, så jeg stod op i bad kl 03:-) 3:42 ringede jeg til FG for at høre hvad de tænkte, da jeg sagtens kunne håndtere veerne. Vi aftalte at jeg kom, da der kun var ca 2 min imellem og de varede 30-50 sekunder. Vækkede kæresten og vi kørte derind og var der omkring kl 5 tror jeg. Var 3 fingre åben under veerne, så vi gik en lille tur. Kl 6 blev jeg undersøgt og var gode 6 cm åben, så den søde jm skyndte sig at fylde karret... Kom i kl 06:30 og, fik reelle presseveer ca 7:22, vandet gik 7:23 og kl 07:24 kom Ella ud og jeg kunne tage hende helt ud og op i favnen. Hun blev født med fosterhinden henover hovedet, hjelm og krage kaldes det vidst. Fostervandet var grønt, men ingen stresset hjertelyd på noget tidspunkt, og intet på blodprøven;-)
I stedet for at hænge ud på hospitalet til ingen verdens nytte, var vi hjemme allerede kl 11 <3
Ella stortrives og mælken løb til aftenen efter, hun spiser, sover, skider, spiser og sover