Så kom Ella den 22/9 2015 - fantastisk fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
12 svar
40 synes godt om
26. september 2015

Linkaa

22/9-15 fødselsberetning af Ella

I korte træk gik det sådan her: Jeg vågnede kl 2:20 og skulle tisse... Undrede mig over at jeg havde så ondt i lænden, men tænkte ikke mere over det. Indtil jeg kom ind i seng igen, og syntes det murrede anderledes end plukveerne plejede:-) Efterhånden blev det lidt mere, så jeg stod op i bad kl 03:-) 3:42 ringede jeg til FG for at høre hvad de tænkte, da jeg sagtens kunne håndtere veerne. Vi aftalte at jeg kom, da der kun var ca 2 min imellem og de varede 30-50 sekunder. Vækkede kæresten og vi kørte derind og var der omkring kl 5 tror jeg. Var 3 fingre åben under veerne, så vi gik en lille tur. Kl 6 blev jeg undersøgt og var gode 6 cm åben, så den søde jm skyndte sig at fylde karret... Kom i kl 06:30 og, fik reelle presseveer ca 7:22, vandet gik 7:23 og kl 07:24 kom Ella ud og jeg kunne tage hende helt ud og op i favnen. Hun blev født med fosterhinden henover hovedet, hjelm og krage kaldes det vidst. Fostervandet var grønt, men ingen stresset hjertelyd på noget tidspunkt, og intet på blodprøven;-)

I stedet for at hænge ud på hospitalet til ingen verdens nytte, var vi hjemme allerede kl 11 <3 

Ella stortrives og mælken løb til aftenen efter, hun spiser, sover, skider, spiser og sover

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Hvor ser hun da bare dejlig ud! 

Stort tillykke med hende 

Anmeld Citér

26. september 2015

Carina:-)

Smuk lille pige tillykke 

Anmeld Citér

26. september 2015

CH2012

Linkaa skriver:

I korte træk gik det sådan her: Jeg vågnede kl 2:20 og skulle tisse... Undrede mig over at jeg havde så ondt i lænden, men tænkte ikke mere over det. Indtil jeg kom ind i seng igen, og syntes det murrede anderledes end plukveerne plejede:-) Efterhånden blev det lidt mere, så jeg stod op i bad kl 03:-) 3:42 ringede jeg til FG for at høre hvad de tænkte, da jeg sagtens kunne håndtere veerne. Vi aftalte at jeg kom, da der kun var ca 2 min imellem og de varede 30-50 sekunder. Vækkede kæresten og vi kørte derind og var der omkring kl 5 tror jeg. Var 3 fingre åben under veerne, så vi gik en lille tur. Kl 6 blev jeg undersøgt og var gode 6 cm åben, så den søde jm skyndte sig at fylde karret... Kom i kl 06:30 og, fik reelle presseveer ca 7:22, vandet gik 7:23 og kl 07:24 kom Ella ud og jeg kunne tage hende helt ud og op i favnen. Hun blev født med fosterhinden henover hovedet, hjelm og krage kaldes det vidst. Fostervandet var grønt, men ingen stresset hjertelyd på noget tidspunkt, og intet på blodprøven;-)

I stedet for at hænge ud på hospitalet til ingen verdens nytte, var vi hjemme allerede kl 11 <3 

Ella stortrives og mælken løb til aftenen efter, hun spiser, sover, skider, spiser og sover

Hvor er hun bare superfin! 

Anmeld Citér

26. september 2015

IngenKoPåIsen

tillykke! Sikke en lækker bebs <3

Anmeld Citér

26. september 2015

Manna

Tillykke. Det går jo let som en leg

Lækker tøjstil

Anmeld Citér

27. september 2015

StjerneFrø

Stort tillykke med Jeres fine lille pige. Det er et super fint navn I har valgt - hun ligner en Ella 

Anmeld Citér

27. september 2015

Mor til F

Stort tillykke med hende <3 

Anmeld Citér

27. september 2015

Krussedulle

Linkaa skriver:

Lyder som en drøm af en fødsel

stort tillykke med lille Ella

Anmeld Citér

27. september 2015

Bebe89

Stort tillykke! Det lyder som en drømmefødsel! Sådan en vil jeg også have! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.