libramarie12 skriver:
Hej vil li hører hvordan i gør det. måske få lidt inspiration til nye måder at gør tinge på her hjemme.
Det er sådan, at min kæreste er ved at starte sit eget firma op. Dette sket en måned inden vores pige kom til verden. Jeg synes det er fantastisk og virker dejligt. Der er bare det at det tager alt hans tid. Og det er også forståeligt nok der er meget der skal gøres. Hvordan gør i det ? Altså jeg elsker vores datter (4mdr) men jeg har hende hver dag 24/7 følger nogle gang at jeg er alene forældre. For tror min kæreste måske skifter hende en gang om dagen hvis det er ene af de dage han er hjemme til aftensmaden. Jeg er oppe hver dag kl.05 ca. For det er der hun kommer op. Jeg er bare ved at kører træt. Hvordan gør i det ? Hans arbejdesdag kan lyde 8-22-24 nogle dage kan han være hjemme til aftensmad eller en Time til frokost. Weekend har han også arbejde. Ellers ses han med sine venner (vi er enige nu med at han kun kan være i byen en dag om ugen. Da jeg har bruge for ham og han skal være samme med vores datter )
Det er meget hårdt med en lille baby i huset, man står tidligt op, man bliver vækket om natten og man skal stå med alt det huslige. Det er ikke altid mændene indser, hvor hårdt det egentlig er, at være alene om sit lille barn og hjemmet. Du er nødt til at tage en alvorlig snak med ham om jeres forskellige forventninger. Det er selvfølgelig også hårdt at starte et firma op, men han er nødt til at prioritere jer lidt mere, ellers ender han med at gå glip af sit barn og den fantastiske udvikling, der sker.
Anmeld
Citér