Ikke for at skræmme dig, men man er altså ikke garanteret en enestue fordi man vælger Hillerød - min svigerinde fødte der, og fik af vide, at de gjorde alt hvad de kunne for at man fik stuerne for sig selv, men hvis der er meget run på, så er de fleste stuer altså beregnet til at det kan ligge to (så er der bare ikke plads til far også)
Dermed ikke sagt at det er ofte det er sådan, men du må bare ikke vælge alene ud fra den grund, for så kan du risikere at blive slemt skuffet, hvis du skulle ramme et uheldigt tidspunkt at føde på. 
Men hvis du føler dig tryggest ved Hillerød, så synes jeg da du skal vælge det.
- når det så er sagt, så ville jeg aldrig vælge et der lå så langt væk, HVIS jeg kunne vælge et tættere på - sidste gang boede jeg 5min væk fra Rigshospitalet og den køretur var mere end nok for mig, synes det var frygteligt at køre i bil med veer. Denne gang er vi flyttet, og jeg bor nu hele 20min væk fra Roskilde, hvor jeg skal føde, og hvis jeg skal være ærlig, så er det jeg frygter allermest ved fødslen, køreturen med veer til hospitalet.
(det er lige før jeg næsten ønsker at gå så meget over tid, at jeg skal sættes i gang, og dermed slippe for køreturen
)
- men det er jo forskelligt fra person til person hvordan de oplever forskellige ting ved fødslen - der er også nogen der synes presseveerne er de værste, og dem der gør mest ondt, dem synes jeg derimod var "piece of cake" 
Anmeld
Citér