hvis nogen vil.. :-)børnedag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. september 2009

Muffinmus

Så vil jeg da gerne invitere på børne dag en dag....lige i det midtjyske
Har da lidt legeplds til ungerne og et relativt langt bord
Kunne det have interesse, altså ingen fest og ingen sprut, men bare ren råhygge
Tænkte det kunne være midt nov eller start nov hvis i kan der. Forslag modtages gerne....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

Muffinmus

okayyyy, 20 læste indlægget men ikke en der vil mødes med ungerne???
Et det bare en totalt drukbule vi har herinde i stedet for??
Maria- der gerne ville drikke engang, men sgu ikke på FYN??

Anmeld

18. september 2009

Mie A

Jeg er en af dem der har læst indlægget - men Jylland er laaaaaaaaaaaaaangt væk. ØV!!!

Anmeld

18. september 2009

Joan ( Smallie )

Hep det vil jeg da gerne tror godt lige jeg kan overkomme at køre over til dig.
Jamen midt nov ville passe fint for Anne skal starte i dp den 1 nov så nok meget godt hun lige bliver kørt lidt ind inden jeg holder hende væk igen

Joan

Anmeld

18. september 2009

Louise mortil4

jeg er også på hvis jeg kan den dag, jeg har jo føsdag den 16, så jeg skal holde føsdg der omkring en gang

Anmeld

18. september 2009

ivfmarie

Hmmm.. ikke utænkeligt. Der er bare altid så mange ting på programmet..

Kom med en dato - og så skal jeg sige om jeg kan.

Marie - danser i sofaen!

Anmeld

18. september 2009

Helle30

MariaE skriver:

okayyyy, 20 læste indlægget men ikke en der vil mødes med ungerne???
Et det bare en totalt drukbule vi har herinde i stedet for??
Maria- der gerne ville drikke engang, men sgu ikke på FYN??

Kære Maria

Nu skal jeg beklage på forhånd, hvis jeg kommer til at virke anstødt.
- Jeg har lige læst din invitation - og din rykker, og jeg synes, det er en kanon idé med et børnetræf. Dem vi har holdt herovre, bag brotaksten, har været succeser udover alle grænser.

Når Jeg - og andre mødre fra østfronten har foretaget roadtrips til: Slogs (800 km t/r - BM 600 km t/r -  Kalaha 550 km t/r  - og når flere fra hovedlandet  forrige sommer valgte at lade ungerne få lidt kvalitid med deres far for at hygge hér hos mig, så har det da intet med hang til drukbuler at gøre. Da vi festede hér, havde jeg lige testet positiv med Louise, og hos BM var jeg så lidt mere gravid - men jeg tog med (og kørte bilen mere end 4 timer hver vej), fordi jeg bare gerne ville være sammen med julitøserne, og fordi det bare er ret fedt lige at komme lidt ud og opleve, hvordan det er ikke at skulle servicere hele tiden. - Bare et døgns tid.
Jeg vil smadder gerne køre de 744 km t/r for at være sammen med hvemsomhelst af julitøserne og ikke mindst dig. - Jeg vil også gerne tage Sofie med. Jeg er sikker på, hun ville elske det - og også turen, hvis vi kunne holde et par pauser undervejs - det er trods alt længe at sidde i autostolen (ca. 4 timer).

- Men helt ærligt. Vi har flere gange talt om, at det kunne være fedt, hvis vi kunne mødes midt i landet og have det hyggeligt sammen. Nu er Astrid flyttet til Fyn og vil lægge hus til en tøseaften for julitøserne. Det står alle frit for at drikke hvad som helst. - Pickwick eller Pernod. Der plejer ikke at blive set skævt til Pickwick.

Jeg ville faktisk rigtig gerne holde max-hygge-friaften sammen med dig hos Asser næste gang, og jeg har virkelig svært ved at forstå din melding om, at Fyn er for langt. Du skal køre ca. 2 timer hver vej.

Er sgu ikke ude på at lave ballade -  jeg er faktisk meget venlig (og også flink, når det gælder) - men synes altså, der skal være  lidt proportioner.

Og lad mig så være den første: Sofie og jeg kommer næsten helt sikkert - selvom jeg ikke er blevet helt klar over datoen?
- Synes det kunne være fedt med sådan en mor-datter-tur + alle de piger og børn, jeg bruger så meget nettid på. - Måske sammen med andre fra østfronten.

- Helle - sød i virkeligheden...

Anmeld

18. september 2009

Muffinmus

He he, ro på:-)
Ja, det kunne være drøn hyggeligt på Fyn, men når det er sagt har jeg ikke været fuld i 3,5 år, og skal jeg være det igen skal det vist være herhjemme først...ellers ville jeg opføre mig som en ånssvag teenager efter 2 flasker øl og en kapsel

Og ja, Fyn er for langt væk...
Tænk på at min dejlige søn var over 1 år før jeg tilbragte en nat væk fra hm, og det var kun fordi jeg ikke kunne få byttet min nattevagt væk dengangVictoria er kun 6, 5 mdr og ville gerne at hun var lidt ældre inden jeg forlader hende om natten
I know, er en hønemor, men er abre ikke god til lige at være væk fra dem når de er så små + hun er morglad. Tit kan min kære mand ikke engang holde hende 5 min før hun tudbrøler fortvivlet, kan ikke give hende mad osv.

Og ja, er sikker på jeg ville skrige af grin det halve af aftenen sammen med jer andre, men det må blive en anden god gang desværre.
Og min lille legeplads er åben for alle dem der vil med og hygge, også dem der ellers er til ølpartys

Anmeld

18. september 2009

Muffinmus

Joan ( Smallie ) skriver:

Hep det vil jeg da gerne tror godt lige jeg kan overkomme at køre over til dig.
Jamen midt nov ville passe fint for Anne skal starte i dp den 1 nov så nok meget godt hun lige bliver kørt lidt ind inden jeg holder hende væk igen

Joan

Ja, Victoria skal også starte 1 nov, sikkert i rødding

Anmeld

19. september 2009

bette

vil gerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.