MariaE skriver:
okayyyy, 20 læste indlægget men ikke en der vil mødes med ungerne???
Et det bare en totalt drukbule vi har herinde i stedet for
??
Maria- der gerne ville drikke engang, men sgu ikke på FYN??
Kære Maria
Nu skal jeg beklage på forhånd, hvis jeg kommer til at virke anstødt.
- Jeg har lige læst din invitation - og din rykker, og jeg synes, det er en kanon idé med et børnetræf. Dem vi har holdt herovre, bag brotaksten, har været succeser udover alle grænser.
Når Jeg - og andre mødre fra østfronten har foretaget roadtrips til: Slogs (800 km t/r - BM 600 km t/r - Kalaha 550 km t/r - og når flere fra hovedlandet forrige sommer valgte at lade ungerne få lidt kvalitid med deres far for at hygge hér hos mig, så har det da intet med hang til drukbuler at gøre. Da vi festede hér, havde jeg lige testet positiv med Louise, og hos BM var jeg så lidt mere gravid - men jeg tog med (og kørte bilen mere end 4 timer hver vej), fordi jeg bare gerne ville være sammen med julitøserne, og fordi det bare er ret fedt lige at komme lidt ud og opleve, hvordan det er ikke at skulle servicere hele tiden. - Bare et døgns tid.
Jeg vil smadder gerne køre de 744 km t/r for at være sammen med hvemsomhelst af julitøserne og ikke mindst dig. - Jeg vil også gerne tage Sofie med. Jeg er sikker på, hun ville elske det - og også turen, hvis vi kunne holde et par pauser undervejs - det er trods alt længe at sidde i autostolen (ca. 4 timer).
- Men helt ærligt. Vi har flere gange talt om, at det kunne være fedt, hvis vi kunne mødes midt i landet og have det hyggeligt sammen. Nu er Astrid flyttet til Fyn og vil lægge hus til en tøseaften for julitøserne. Det står alle frit for at drikke hvad som helst. - Pickwick eller Pernod. Der plejer ikke at blive set skævt til Pickwick.
Jeg ville faktisk rigtig gerne holde max-hygge-friaften sammen med dig hos Asser næste gang, og jeg har virkelig svært ved at forstå din melding om, at Fyn er for langt. Du skal køre ca. 2 timer hver vej.
Er sgu ikke ude på at lave ballade - jeg er faktisk meget venlig (og også flink, når det gælder) - men synes altså, der skal være lidt proportioner.
Og lad mig så være den første: Sofie og jeg kommer næsten helt sikkert - selvom jeg ikke er blevet helt klar over datoen?
- Synes det kunne være fedt med sådan en mor-datter-tur + alle de piger og børn, jeg bruger så meget nettid på. - Måske sammen med andre fra østfronten.
- Helle - sød i virkeligheden...