Eksperthjælp: En stærk intuition.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
0 svar
1 synes godt om
24. september 2015

Anne-Mette Arnbak Gammelgaard

jeg fornemmer jeg får et barn til men har ikke æggeleder forstår ikke helt . men min intuition er meget stærk

Anne-Mettes svar

Hej.

Du skal da lytte til din intuition.Det kan jo være på andre måder eller andre planer du skal have et barn til.

Der er jo flere måder at få børn på.Undersøg hvad der vil være godt for dig/ jer.Samt muligt.

Det kan også handle om dit indre barn.At du skal tage dig rigtig godt af dig selv og lytte til dine behov og det lille barn i dig.Give det/dig omsorg og kærlighed.

Kærlighed Anne-Mette

Anne-Mette byder ind med støtte og rådgivning til en mindfull og nærværende tilgang i en hverdag med de mange udfordringer der nu engang er. Anne-Mette henvender sig til enkeltpersoner eller grupper - eks. mødregrupper hvor såvel samtale,støtte og meditation vil være på programmet. Har du et barn/er i en gruppe med fokus på særlige behov, byder Anne-Mette ind med indgående viden såvel pædagogisk som terapeutisk/holistisk.

Se Anne-Mettes hjemmeside: paradisæblet.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.