Malene84 skriver:
Hmm.. ja... jeg har som skrevet i tidligere tråde, kun lige fundet ud af i lørdags 12/09 at jeg er garvid. Vi er vildt lykkelige da det er første forsøg... MEN...
jeg har haft sindsyge smerter i maven. Sådanne smerter der tvinger mig i knæ
jeg tog til lægen, og hun vidersendte mig med det samme akut til Hvidovre.
Da jeg kom derud (efter at have ventet 4 timer
), blev jeg scannet. De var to læger, de mente at de kunne se at der sad noget udenfor livmoderen, men også noget indeni. Min verden brød sammen. De ville gerne være sikre, og tilkaldte en 3. læge som så også scannede mig.
Hun kunne så pludselig se 2 befrugtede ÆG I LIVMODEREN!!!!!! og ikke noget udenfor. Hun mente at jeg venter tvillinger, og at alt ser normalt ud.
Jeg blev sendt hjem med meddelsen om, at det er for tidligt at bedømme noget som helst, da jeg er ikke er særlig langt henne 
Skal til blodprøve tjek i morgen (for at kigge på HCG)... men er der nogen der har prøvet det her før? Det er vildt ubehagelig ikke at vide, om jeg er gravid eller ej... kan på ingen måde være glad... da min drøm kan tages fra mig så hurtigt. Hvornår ved de noget?????
Lidt det samme og dog ikke helt....
Jeg teste 3 gange positiiv lægen teste så han sagde dne ikke var der anden den var svag så skulle komme igen om en uge.Men han gav mig en henvisingen til en gynækolog da det endelig var det jeg kom for..
Da jeg kom hjem den fredag den 17/4-2009.
Var jeg ked og forvirre.
Jeg ringede så og fik en tid til gynækologen allerede om mandagen.
Om Mandagen scanne hun mig kunne se nået to steder men ville ikke sige for meget jeg fik så tage en blod prøve og efter 7 lange timer ringede hun DU ER GRAVID DEN SAGDE 212... Om torsdag fik jeg taget ny blodprøve hcg sagde nu 935 om mandagen scanne hun mig og der kunne man ser lidt + der kun var en...
Så er de Hcg over 5 og stiger så er du gravid...
XXX finger for dig.
Mvh Henriette 27+3
Anmeld