trøst søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2009

sabi1979

Vil bare sende dig et stort kram  og håber på det bedste for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Krydser alt hvad jeg kan for dig og håber at alle dine bekymringer bliver gjort til skamme.

Jeg kan levende forestille mig det må være så forfærdeligt at gå i uvidhed.

Anmeld

18. september 2009

Trolde_mor

Puha, det må da være noget af det værste man kan få at vide. Håber nu at d. 3 læge har ret og du har to små tvillinger liggende i livmoderen.

Krydser alt hvad der krydses kan

Anmeld

18. september 2009

Malene84

jamen altså... hvor er I bare søde herinde...

Ny info... var på på hvidovre i morges og fik taget min HCG - og ventede spændt 5 timer på svaret.
Hun sagde at mit tal er gået fra 4000 i tirsdags til 15.000 i dag  og at der var godt. MEN AT INTET STADIG ER SIKKERT  iiihhhhhh!!!!!!!! Skal til scanning d. 25 (på fredag). og håber meget, at de måske kan sige noget mere sikkert.

Tak for alle jeres kram - de varmer helt vildt

Anmeld

18. september 2009

oo

Tillykke!! hvor dejligt - også selvom de ikke tør sige noget sikkert endnu. jeg vil bare lige sige, at da jeg var gravid udenfor livmoderen kom jeg aldrig over et trecifret hcg tal, og jeg var i 9. uge da jeg blev opereret, så det er rigtig fine tal du har der

Anmeld

19. september 2009

Ansemusen

Åh puh ha!! Jeg er simpelthen så dårlig til uvished og kan levende forestille mig hvordan det må være! Jeg håber på det allerbedste og tror at det nok skal gå godt. Dit HCG-tal er i hvert fald flot! Mit var stget fra 1100 til 1800 sagde lægen og det var meget højt, så måske det i virkeligheden var 11000 og 18000... Hmm, må jeg havde undersøgt. Anyway, de sagde også til mig at det var et godt tegn!

Jeg venter med spænding på hvad scanningen siger

Anmeld

19. september 2009

christina2412

håber virkelig det bedste for jer  for jer alt det jeg kan

det er nogen flotte tal men kan godt forstå vente tiden er lang.

christina 32+2

Anmeld

25. september 2009

Malene84

2 HJERTESLAG PÅ SKÆRMEN  weehuuuuu

Anmeld

25. september 2009

MaleneG

Malene84 skriver:

2 HJERTESLAG PÅ SKÆRMEN  weehuuuuu

Stort tillykke
så for du da hænderne fulde

Anmeld

25. september 2009

H+S Skjolgborg.

Malene84 skriver:

Hmm.. ja... jeg har som skrevet i tidligere tråde, kun lige fundet ud af i lørdags 12/09 at jeg er garvid. Vi er vildt lykkelige da det er første forsøg... MEN...
jeg har haft sindsyge smerter i maven. Sådanne smerter der tvinger mig i knæ  jeg tog til lægen, og hun vidersendte mig med det samme akut til Hvidovre.

Da jeg kom derud (efter at have ventet 4 timer  ), blev jeg scannet. De var to læger, de mente at de kunne se at der sad noget udenfor livmoderen, men også noget indeni. Min verden brød sammen. De ville gerne være sikre, og tilkaldte en 3. læge som så også scannede mig.
Hun kunne så pludselig se 2 befrugtede ÆG I LIVMODEREN!!!!!! og ikke noget udenfor. Hun mente at jeg venter tvillinger, og at alt ser normalt ud.
Jeg blev sendt hjem med meddelsen om, at det er for tidligt at bedømme noget som helst, da jeg er ikke er særlig langt henne

Skal til blodprøve tjek i morgen (for at kigge på HCG)... men er der nogen der har prøvet det her før? Det er vildt ubehagelig ikke at vide, om jeg er gravid eller ej... kan på ingen måde være glad... da min drøm kan tages fra mig så hurtigt. Hvornår ved de noget?????

Lidt det samme og dog ikke helt....

Jeg teste 3 gange positiiv lægen teste så han sagde dne ikke var der anden den var svag så skulle komme igen om en uge.Men han gav mig en henvisingen til en gynækolog da det endelig var det jeg kom for..
Da jeg kom hjem den fredag den 17/4-2009.
Var jeg ked og forvirre.
Jeg ringede så og fik en tid til gynækologen allerede om mandagen.
Om Mandagen scanne hun mig kunne se nået to steder men ville ikke sige for meget jeg fik så tage en blod prøve og efter 7 lange timer ringede hun  DU ER GRAVID DEN SAGDE 212... Om torsdag fik jeg taget ny blodprøve hcg sagde nu 935 om mandagen scanne hun mig og der kunne man ser lidt + der kun var en...

Så er de Hcg over 5 og stiger så er du gravid...

XXX finger for dig.
Mvh Henriette 27+3 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.