Hvordan synes i veer følels ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2015

Sedigfor

hmg86 skriver:

Brugte du nogen særlig form for smertelindring eller teknik, der gjorde at det ikke var så slemt?

Nej, det var første gang og gik faktisk bare at ordnet nogle ting i huset og handlet, de der hverdags ting

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2015

Mor1986

Anonym skriver:

Håber der er nogle der vil svare 

Som meget kraftige menstrutions smerter. Jeg døjer selv med stærke menstruation smerter, og veerr var lidt værre.

presseveer der føler du at du skal lave nr to. Jordmoder og jeg var ikke enige om det var presseveer eller om andet var på vej. Så hver gang jeg sagde ej jeg skal virkelig på wc sagde hun at det var presseveer. Til sidst blev jeg så sur at jeg sagde at jeg nok godt var klar over om jeg skulle skide eller ej. 

Anmeld Citér

24. september 2015

2babygirls

Anonym skriver:

Som små brændende elektriske impulser a la mens smerter, men ubegribeligt i en helt anden liga

Anmeld Citér

24. september 2015

Christabelle

Jeg følte dem som menssmerter. Meget kraftige menssmerter. Altså som ekstremt mega forfærdelige kraftige menssmerter... Dog synes jeg faktisk det var værre at blive syet bagefter... 

Anmeld Citér

24. september 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Lidt som den smerte man har hvis man har grint alt for meget, eller har meget luft i maven man prøver at holde inde.

Det var kun presse-veerne der var slemme for mig. Der kunne jeg ikke tænke eller tale og havde meget kvalme da jeg ikke måtte presse i starten.

Men da jeg måtte presse var det ikke så slemt. 

Anmeld Citér

24. september 2015

MorTil3+

Med de 2 første sad smerterne nederst i ryggen og det ku godt føles som mens smerter bare meget meget kraftigere, ku ikke holde ud at være til. Med nr 3 føltes det som om jeg blev revet op indvendig, troede virkelig ikke jeg skulle overleve.

Anmeld Citér

24. september 2015

2721

Som rytmiske kramper i maven og underlivet. Lidt ala koliksmerter

Anmeld Citér

24. september 2015

M&J87

Anonym skriver:

Menstruation smerter x 1000000

og det brændte sådan i lænden :-)

Anmeld Citér

24. september 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg vil også sige at det relaterer til menstrautionssmerter! Bare helt vildt enorme smerter! 

Jeg kan huske at have læst at man skal visualisere og arbejde med veerne og ikke imod dem. Så jeg prøvede at tage imod dem og sige JA til dem. Huskede på at det var veerne der åbnede mig. Ligesom bølgerne på vandet der skubbede skibene afsted. Og så var mit vedrop nok motoren i skibet....

Men ja. Så snart jeg kæmpede sammen med veerne side om side i den strenge kamp til en fødsel, så gjorde de ikke nær så ondt, som hvis jeg bare lå og mærkede dem komme. 

Det var kun til aller sidst i den fase fra 8-10 cm eller hvad der hedder at jeg måtte hoppe og danse... Nok nærmere trippe og gå rundt, for at kunne holde dem ud.  Men det varede heldigvis ikke så længe

Anmeld Citér

24. september 2015

Happiness

Ved mig har de føltes forskelligt fra da jeg fødte min dreng til min pige.

Men den første, synes jeg ikke veerne var slemme. Jo det gjorde ondt, men føltes bare som slemme mavesmerter ala menstuationssmerter. Jeg kunne ikke slappe af mens de var der, men de gjorde ikke så ondt igen. Kun lige den sidste time og så presseveerne føltes som at skide en ananas med ild i!!

Med den anden var veerne så intense, at jeg stort set fra start ikke kunne være i min krop. Det føltes som om hele min ryg og mave blev kørt over en damptromle hver gang jeg fik en ve (og havde vestorm i 6 timer!!) Jeg troede seriøst at mine sidste timer var kommet!!

Men til gengæld syntes jeg at presseveerne var vidunderlige! Jeg kunne mærke hun kom længere ned, hver gang jeg havde veer,  men det gjorde overhovedet ikke ondt. Tværtimod var det vidunderligt at føle hende, og føle at jeg pludselig kunne være i min krop, og rent faktisk være psykisk til stede i sidse stadie af fødslen. 

Så tænker "de kloge" har ret, når de siger, at ingen fødsel er ens

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.