Hvordan synes i veer følels ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.710 visninger
22 svar
4 synes godt om
23. september 2015

Anonym trådstarter

Håber der er nogle der vil svare 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2015

yagnes

Som nogle MEGET KRAFTIGE mens smerter der var on OFF... Når de kom vidste jeg ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv

Anmeld Citér

23. september 2015

Benjamins'mor

Med min datter føltes det som en der gentagende gange stak mig i maven med en kniv. 

Med min søn føltes det som meget kraftige mavesmerter.

Anmeld Citér

23. september 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Ekstremt kraftig menstruation smerter der gør ondt on/OFF og hos mig var smerterne nederst i ryggen.

da jeg var gravid med min datter og jeg så læste om at kvinder føler det som en menstruation smerte som er kraftig 

tænkte jeg at mine normale menstruation smerter mærker jeg Nomalt ikk rigtig til så tænkte så smertefuldt kan det da ikk være at føde så. 

MEN NØJ JEG BLIV KLOGERE

utrolig så dum man var ikk??? 

Anmeld Citér

23. september 2015

Jesuisunefemme

Anonym skriver:

En blanding af krampe, lændesmerter og at skulle vildt meget på toilet og lave stort

men én ting er veerne, kroppen reagere på mange måder under veerne, jeg fik også enorm kvalme og kastede op. Jeg fik også gåsehud, hedeture og følte mig svimmel ind i mellem. 

Anmeld Citér

23. september 2015

Sedigfor

Anonym skriver:

Mine gjorde ikke rigtig ondt, kun til sidst

Fik veer kl 11:20. Og mærkede det rigtig kl 20:30 . Men mine var lidt som om en der niv mig i armen 

Anmeld Citér

23. september 2015

God-mor

Anonym skriver:

Som om hele ryggen og maven trækker sig sammen og alt er lige ved at springe indvendigt og så stille og roligt når det gør mest ondt så slipper det stille og roligt. 

Anmeld Citér

23. september 2015

heldyr

Jeg følger lige med her

Anmeld Citér

23. september 2015

hmg86

Sedigfor skriver:

Mine gjorde ikke rigtig ondt, kun til sidst

Fik veer kl 11:20. Og mærkede det rigtig kl 20:30 . Men mine var lidt som om en der niv mig i armen 

Brugte du nogen særlig form for smertelindring eller teknik, der gjorde at det ikke var så slemt?

Anmeld Citér

23. september 2015

Steffecph

Som en bølge af smerte der startede med en følelse af en kniv i lænden og langsomt kom om i underlivet - og der føltes som en karklud der blev vredet HÅRDT rundt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.