Morkroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2015

MMOGM

Jeg har født to børn, og er fuldt ud tilfreds med min krop, dog synes jeg ikke mine bryster var så pæne, men det kan jeg godt leve med 

nu er jeg gravid med 3. Barn, og håber jeg får det ligesådan med min krop, som efter de andre graviditeter 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2015

2721

female skriver:

Jeg sad lige og så denne billedeserie af en håndfuld kvinder, der viser deres krop frem, efter at de er blevet mødre.

http://www.en-eskimo-i-stiletter.dk

Hvordan har I det med jeres krop efter graviditet? Jeg var rigtig tilfreds med min krop efter den første fødsel (brysterne sad dog lidt lavere end før, men resten af kroppen synes jeg næsten var pænere end før). Her snart 6 mdr efter den anden fødsel, er jeg dog stadig ikke helt tilfreds med resultatet. Jeg mangler dog stadig at smide de sidste tre kilo, inden jeg når min før-jeg-blev-gravid-vægt. Jeg ammer stadig, så jeg frygter også lidt, hvor langt nede jeg kan finde mit brystparti, når amningen er slut 

Hvis jeg ser bort fra mine hofter, som er blevet noget bredere og den ændrede for mine bryster har gennemgået, så er jeg fuldt ud tilfreds med min krop. Jeg ramte hurtigt før vægten, fik ingen strækmærker og min mave blev hurtigt flad og fast. Nu er jeg så gravid igen. Indtil nu bære jeg min graviditet bedre end sidst 29+2, men ved ikke hvad det vil ende ud i. Håber jeg vil have det lige så godt med mig selv denne gang og at strækmærkerne holder sig væk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.