Morkroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.346 visninger
11 svar
2 synes godt om
23. september 2015

female

Jeg sad lige og så denne billedeserie af en håndfuld kvinder, der viser deres krop frem, efter at de er blevet mødre.

http://www.en-eskimo-i-stiletter.dk

Hvordan har I det med jeres krop efter graviditet? Jeg var rigtig tilfreds med min krop efter den første fødsel (brysterne sad dog lidt lavere end før, men resten af kroppen synes jeg næsten var pænere end før). Her snart 6 mdr efter den anden fødsel, er jeg dog stadig ikke helt tilfreds med resultatet. Jeg mangler dog stadig at smide de sidste tre kilo, inden jeg når min før-jeg-blev-gravid-vægt. Jeg ammer stadig, så jeg frygter også lidt, hvor langt nede jeg kan finde mit brystparti, når amningen er slut 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2015

SofiaMik

Spændende side som også afslører, at man ikke lige når sit kropsideal lige med det samme. Kan da huske, at jeg ikke troede, at jeg ville blive pæn igen det første halve år efter nr. 2 ��

Tak for link 

Anmeld Citér

23. september 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
female skriver:

Jeg sad lige og så denne billedeserie af en håndfuld kvinder, der viser deres krop frem, efter at de er blevet mødre.

http://www.en-eskimo-i-stiletter.dk

Hvordan har I det med jeres krop efter graviditet? Jeg var rigtig tilfreds med min krop efter den første fødsel (brysterne sad dog lidt lavere end før, men resten af kroppen synes jeg næsten var pænere end før). Her snart 6 mdr efter den anden fødsel, er jeg dog stadig ikke helt tilfreds med resultatet. Jeg mangler dog stadig at smide de sidste tre kilo, inden jeg når min før-jeg-blev-gravid-vægt. Jeg ammer stadig, så jeg frygter også lidt, hvor langt nede jeg kan finde mit brystparti, når amningen er slut 

Jeg har født et enkelt barn, og har det ret svært med min mave.. Jeg vejer kun ca  2 kg mere end da jeg blev gravid, men nu er min mave slap og hænger. Den er slap og hænger, og jeg har fået håndtag i begge sider. Før var mine mave fast og flad og der var intet der hang udover buksekanten. På trods af at jeg faktisk var mindre aktiv dengang end jeg er nu, næsten 15 mdr efter fødslen.

Det hjælper heldigvis på det at jeg har en dejlig kæreste, der synes jeg er smuk selvom maven hænger lidt  

Anmeld Citér

23. september 2015

female

SofiaMik skriver:

Spændende side som også afslører, at man ikke lige når sit kropsideal lige med det samme. Kan da huske, at jeg ikke troede, at jeg ville blive pæn igen det første halve år efter nr. 2 ��

Tak for link 

Ja vi håber vist alle, at vi tilhører den (nok ret beskedne) gruppe kvinder, som kan være i deres før-jeans på turen hjem fra hospitalet, men det er nok de færreste af os der kan det. Men trods alt ret fantastisk, at kroppen trods alt kan genvinde det meste af sin form igen efter nogle måneder.

Anmeld Citér

23. september 2015

female

MummiT skriver:

Jeg har født et enkelt barn, og har det ret svært med min mave.. Jeg vejer kun ca  2 kg mere end da jeg blev gravid, men nu er min mave slap og hænger. Den er slap og hænger, og jeg har fået håndtag i begge sider. Før var mine mave fast og flad og der var intet der hang udover buksekanten. På trods af at jeg faktisk var mindre aktiv dengang end jeg er nu, næsten 15 mdr efter fødslen.

Det hjælper heldigvis på det at jeg har en dejlig kæreste, der synes jeg er smuk selvom maven hænger lidt  

Jeg synes også, at der er lidt hængebug over mig endnu. Men ja, dejligt med en kæreste, der stadig synes man er smuk. Tror egentlig også det er os kvinder, der ser mest kritisk på vores egne fejl. Min mand opdagede fx ikke de strækmærker jeg fik under første graviditet, inden jeg selv udpegede dem for ham 

Anmeld Citér

23. september 2015

SandraXOXO

Jeg har fået vold brede hofter efter tre graviditeter. Vender mig aldrig til det Tror jeg. Har altid været ret lille og smal så det ser så forkert ud. Og kan desværre ikk bare fixes med træning og kirugi. :/ Men udover det er jeg glad nok for min krop. Den fungere  

Anmeld Citér

23. september 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Fin side!!

Første gang efter mit ks, ku jeg være i mine alm bukser mindre end en uge efter ks, og syntes endelig ik min krop havde ændret sig ret meget.

Anden gang gik vi All in på strækmærker og dertil hørende hængemave efterfølgende. Føler også at mine hofter er blevet breder og det er 3 år siden nu.

Tænker stadig det er vild så stor forskel der er på min krop mellem 2 graviditeter. Mega nederen! Vh stine

Anmeld Citér

23. september 2015

morethanperfect

Hader min krop efter jeg har fået 3 børn . På trods af jeg "kun" vejer 2 kg. mere end hvad jeg gjorde før jeg blev gravid .. 
Men ser ikke ud som dengang desværre .

MEN , mine børn er det hele værd 

Anmeld Citér

23. september 2015

Anna2706

Gode billeder �� Personligt har jeg det ok med min krop efter 1 graviditet for 2 år siden. Ingen strækmærker, men min mave er ikke helt så flad som før graviditeten og mine hofter er blevet lidt bredere ☺ Synes faktisk min figur er pænere nu og mere kvindelig, end den var før. Glæder mig til vi engang skal have nr 2 og se om der sker nogle store ændringer dér �� 

Anmeld Citér

23. september 2015

Bella&Lina

Super gode billeder. Jeg er meget ked af min krop og kæmper med et vægttab på 20 kg. Har 2 børn i alderen 4 år og 1 år. Mine bryster blev kæmpe, og dertil da amningen var færdig, ja så hænger de jo så også tilsvarende  jeg vejede 50kg inden jeg fik børn og vejer nu 80. Jeg var et lille nips før, og derfor tænker jeg også at 60 kg vil være en fin vægt til mig. Strækmærkerne er ikke så tydelige mere , så dem er jeg egentlig ikke så ked af. Hofterne er blevet bredere, men det gør mig ikke noget, har altid haft pæne "brede" hofter, og det er en af de ting jeg elsker ved min krop. Men håndtagene og maven og min røv (som har mistet en del fylde og bare er bred og flad) , det er hvad jeg er mest ked af, og så selvfølgelig min grimme dobbelthage!! Jeg håber snart mine anstrengelser giver pote og det kan ses på vægten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.